w ,

Car Platform przedstawia Mobility 3.0 i otwiera platformę dla użytkowników indywidualnych

Car Platform, multibrandowy wirtualny salon samochodowy, prezentuje nowości i otwiera się na kolejnych użytkowników. Platforma od teraz dostępna jest dla klientów indywidualnych. Firma uruchomiła także unikalny benefit mobilnościowy w postaci karty Mobility 3.0. Do końca roku spółka zapowiada rozszerzenie oferty o kolejne marki samochodów (także używanych) i motocykli.

Car Platform działa na rynku od 2020 roku. Wirtualny salon samochodowy ma w swojej ofercie 33 marki samochodów nowych, używanych oraz motocykli.

 Bacznie obserwujemy sytuację na rynku oraz to, jak reagują na nią nasi klienci. Dlatego też zdecydowaliśmy się na znaczne rozwinięcie oferty. Po pierwsze, platforma będzie teraz dostępna dla użytkowników indywidualnych. Pozwoli nam to przede wszystkim na rozszerzenie grona potencjalnych nabywców. Po drugie, przygotowaliśmy ofertę skierowaną dla naszych partnerów korporacyjnych. W jej ramach powstały karta benefitowa Mobility 3.0 oraz stworzony do zarządzania nią panel – mówi Paweł Jaczynowski, CEO Car Platform.

Car Platform otwarty był dotychczas wyłącznie dla pracowników firm partnerskich. Do tej pory nawiązano współpracę z 18 klientami korporacyjnymi. Aktualnie, aby uzyskać pełen dostęp do konfiguracji i zapoznać się z ofertą, wystarczy odwiedzić platformę.

Nowi użytkownicy, którzy zdecydują się nabyć lub wynająć samochód poprzez Car Platform, dodatkowo otrzymają prezent na start. Karta zakupowa o wartości dwóch pełnych baków paliwa umożliwi skorzystanie z produktów takich jak: paliwo, akcesoria samochodowe czy myjnia, dostępnych na stacjach ORLEN.

Benefit dla biznesu

Karta Mobility 3.0 to unikalny benefit w postaci premii na wydatki związane z mobilnością. Benefit skierowany jest do pracowników i kontraktorów B2B firm współpracujących z Car Platform. W jego kosztach partycypują pracodawca, dealer samochodowy oraz Car Platform. Środki mogą zostać wykorzystane na działania związane bezpośrednio z nabytym autem. Co ważne, mogą być one kumulowane.

Wybrane usługi mobilnościowe na karcie Mobility 3.0 to:

Zakup paliwa

Myjnia

Opłaty drogowe i parkingowe

Wypożyczalnie samochodów oraz innych pojazdów (także carsharing czy hulajnogi)

Transport publiczny i taxi

Poza tym, na użytkowników Car Platform, czekają liczne rabaty korporacyjne od importerów, dostęp do szerszej oferty, preferencyjne ceny samochodów przedkontraktowych czy wsparcie przez cały czas trwania umowy.

– Od początku działalności Car Platform z powodzeniem osiągamy kolejne kamienie milowe, które sobie wyznaczyliśmy. Jesteśmy specjalistami w tej branży, dlatego też jestem przekonany, że nowości spotkają się z entuzjastycznym przyjęciem. My z kolei możemy skupić się na skalowaniu biznesu i pracą nad kolejnymi produktami – dodaje Jaczynowski.

Premiera otwartej platformy Car Platform nastąpiła 26 kwietnia. Więcej informacji można znaleźć pod adresem https://carplatform.pl/.

Car Platform to multibrandowy wirtualny salon samochodowy. Platforma oferuje najem długoterminowy lub leasing samochodów nowych i używanych oraz motocykli. W swojej ofercie ma ponad 30 marek, w tym także aut luksusowych. Firma powstała w 2020 r. dzięki współpracy Auto Fus Group, dealera i importera samochodowych marek premium oraz luksusowych, i fabryki startupów The Heart. Więcej informacji: https://carplatform.pl/.

Kontakt dla mediów

Aleksandra Sobera

[email protected]

tel. 535 251 692

Napisane przez CCG

Poznański producent systemów okiennych z PVC w drodze po miliard

Click 5 Soleil – najłagodniejsza dla kobiecej skóry maszynka BIC®