Fani cenią jakość
Grudniowa kampania Merlin.pl na Facebooku była skierowana do obecnych fanów, jak i ich znajomych, umożliwiając obu grupom zdobycie kuponów rabatowych na zakupy w sklepie. Dzięki promocji fanpage Merlina pozyskał ponad 10 tysięcy nowych fanów, którzy mimo zakończenia zabawy nadal pozostają aktywnymi użytkownikami.
– Nasza obecność na Facebooku koncentruje się na działaniach jakościowych, staramy się łączyć element wizerunkowy z prosprzedażowym, ale unikając bezpośredniego zachęcania do zakupów – mówi Agata Cupriak, Specjalista ds. Komunikacji i PR w Merlin.pl.
W lipcu br. fanpage Merlin.pl został uznany za jeden z najlepszych polskich profili przez redakcję Pulsu Biznesu.
– Zależy nam na utrzymaniu tej pozycji i prowadzeniu atrakcyjnej dla fanów komunikacji, polegającej m.in. na dostarczaniu ciekawych informacji kulturalnych i świeżych tematów do dyskusji – dodaje Cupriak.
Firma zapowiada w przyszłym roku wzmocnienie wymiaru multimedialnego fanpage’a i kolejne, atrakcyjne zabawy dla fanów.
Nowego Merlina stworzą… użytkownicy
Równocześnie Merlin.pl, uruchomił program konsultowania z klientami kierunków rozwoju oferty i zbierania ich pomysłów nowych rozwiązań pod nazwą Merlin.pl Pełen Pomysłów (http://merlinpelenpomyslow.ideascale.com).
– Dzięki obecności na Facebooku przekonaliśmy się, jak wiele ciekawych pomysłów mają nasi fani i postanowiliśmy zaprosić ich do współtworzenia Merlina – mówi Agata Cupriak.
W nowym serwisie fani mogą zamieszczać pomysły na zmiany w sklepie, najlepsze będą co miesiąc nagradzane bonami na zakupy w Merlin.pl.
– Chcemy budować sklep jak najbardziej przyjazny klientom, dlatego postanowiliśmy zasięgnąć ich rady – wyjaśnia Cupriak.
Pierwsze pomysły użytkowników mają trafić do realizacji już po Nowym Roku.
Oba projekty zostały zrealizowane we współpracy z Agencją Kalicińscy.com.