Na nowym stanowisku Magdalena Czaja będzie odpowiedzialna za działania operacyjne związane z rozwojem nowych projektów dla poszczególnych firm grupy, w której skład wchodzi 5 spółek zależnych: 3 w Polsce oraz 2 na Ukrainie. Są to firmy doradcze: On Board PR Ecco Network, On Board PR Ukraina, agencje reklamowe: San Markos i San Markos Ukraina oraz agencja social mediowa Think Kong.
Magdalena Czaja od 10 lat stała na czele zespołu agencji San Markos. Odnosząc wiele sukcesów i zdobywając dziesiątki nagród. W tegorocznej edycji zestawienia „Top 50 Alternative and Innovative agencies in the world 2010” przygotowanego przez „The Big Won” – San Markos jako jedyna z Polski w tej kategorii znalazła się wśród najlepszych agencji świata. San Markos uplasowała się na 26 miejscu.
– Powierzając Magdalenie Czaji stanowisko wiceprezes odpowiedzialnej za pozyskiwanie nowych projektów i ich rozwój, doceniamy jej wieloletnie zaangażowanie w budowaniu pozycji rynkowej San Markos, z którym odniosła wiele spektakularnych sukcesów. Chcemy aby swoje doświadczenie przenosiła teraz na poziom całej Grupy i pokierowała działaniami związanymi z rozwojem nowych klientów. Dynamiczny wzrost Grupy oraz strategia dalszego rozwoju, powodują konieczność wprowadzenia aktywnej i zharmonizowanej strategii sprzedażowej i aktywowania klientów, z którymi nasze spółki dotąd nie współpracowały – wyjaśnia Norbert Ofmański, prezes On Board San Markos Group.
Według rankingów Magdalena Czaja jest jedną z najbardziej wpływowych kobiet w polskiej reklamie, uhonorowana tytułem „Człowieka Reklamy Briefu 2010”. Wieloletni praktyk marketingu, współzałożycielką agencji San Markos. Pełni funkcję członka zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz wiceprzewodniczącej prezydium Komisji Etyki Reklamy. Aktywnie działa w Komitecie Effie. Pod jej kierunkiem zespół San Markos zrealizował innowacyjną kampanię edukacyjną „Kumpel z przeszłości. 1944 Live” – która jest prawdopodobnie najbardziej nagradzanym projektem w historii polskiej reklamy. Kampania otrzymała ponad 20 nagród na międzynarodowych i polskich konkursach reklamowych, w tym dwa Grand Prix w konkursie "Media Trendy" oraz Srebrnego Lwa na najbardziej prestiżowym Festiwalu Reklamy "Cannes Lions".
Ukończyła Marketing i Zarządzanie na SGH w Warszawie. Jest również absolwentką studiów Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim oraz Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie.
On Board San Markos Group jest inwestorem w spółki z obszaru komunikacji biznesowej. z regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Misją Grupy jest stworzenie wiodącej grupy komunikacyjnej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Grupa ma generować wzrost poprzez łączenie unikalnych kompetencji w dziedzinach: komunikacji, reklamy i promocji oraz komunikacji interaktywnej w oparciu o filozofię multi-stop-shopping. Obecnie On Board San Markos Group jest właścicielem 5 spółek w Polsce i na Ukrainie o rocznych obrotach bliskich 20 mln PLN. Grupa On Board San Markos inwestuje w podmioty o wysokich kompetencjach rynkowych. Spółki wchodzące w skład Grupy zdobywają nagrody na krajowych i międzynarodowych konkursach public relations, reklamowych i w dziedzinie komunikacji interaktywnej. On Board PR Ecco Network jest m.in laureatem nagrody Impactor 2008 dla najbardziej podziwianej agencji PR w Polsce oraz zdobywcą wielu nagród na międzynarodowych i polskich konkursach (SABRE, IPRA GWA, Magellan Award, European Excellence Award, Złote Spinacze). Druga ze spółek, San Markos – najbardziej utytułowana polska agencja reklamowa ostatniego roku. Jedyna polska agencja, która zdobyła podwójne Grand Prix na festiwalu reklamy Media Trendy i została dwukrotnie uznana przez klientów za najlepszą agencję reklamową w Polsce w badaniu organizowanym przez SAR i miesięcznik Press. San Markos jest też w pierwszej piątce rankingu najczęściej polecanych przez klientów, agencji reklamowych, opublikowanym przez Media&Marketing Polska w 2010 roku. Projekty realizowane przez San Markos zdobyły wiele nagród w polskich, jak i międzynarodowych konkursach reklamowych i marketingowych (Cannes Lions, Golden Drum, Epica Award, Złote Orły, Złote Spinacze, Spotlight Award, Stevie International Business Award). Trzecia spółka, Think Kong to agencja socia mediowa, której obszarem specjalizacji są działania marketingowe on-line, w szczególności kampanie oparte na wykorzystaniu serwisów społecznościowych. W 2010 r. Think Kong został uhonorowany Srebrnym Magellanem w kategorii B2B.
Więcej informacji dla mediów:
Dariusz Chrzanowski
On Board San Markos Group
[email protected]
tel. (22) 321-51-00
kom.: 0-602-303-482