Tematem wiodącym tegorocznej edycji „Twojej Kariery” jest Rekrutacja 2.0 oraz wyniki raportu „Rekrutacja w mediach społecznościowych 2011”. Podobnie jak w ubiegłym roku konferencje są podzielone na dwie części i łączą formułę wykładów dla pracodawców i rekruterów oraz warsztatów dla pracowników i poszukujących pracy, którzy chcą aktywnie budować swoją ścieżkę kariery.
Marshall McLuhan, prorok nowych mediów, napisał: „everyone communicates”. Każdą informację o nas, która trafia do sieci, mogą dziś przeczytać setki tysięcy odbiorców. W USA Facebook i LinkedIn są najlepszymi źródłami weryfikacji informacji o kandydatach do pracy i źródłami wiedzy o pracodawcach. Jak jest w Polsce? Jak media społecznościowe są wykorzystywane w rekrutacji?
Wyniki badań „Rekrutacja w mediach społecznościowych 2011” przedstawi Rafał Broniarek, dyrektor ds. rozwoju w Wolters Kluwer Polska.
Maja Meissner z Meissner & Partners przybliży nowoczesne metody rekrutacji oraz wskaże najefektywniejsze sposoby ich połączenia z klasycznymi narzędziami.
Lech Rustecki, Project Manager w Wolters Kluwer Polska, oraz Bartosz Sokoliński, prezes firmy marketingowej TO.BE Group, pokażą, jak kreatywnie wykorzystywać narzędzia społecznościowe do rekrutacji i weryfikacji kandydatów.
Urszula Pawlik, starszy konsultant w Advisory Group TEST Human Resources na podstawie informacji z lokalnych rynków pracy przedstawi wyzwania, jakie przed rekruterami stawia obecny rynek pracy, oraz kogo, jak, gdzie i za ile szukać.
Anna Macnar, Country Manager Universum Polska, pomoże znaleźć odpowiedź na pytanie, czy strategia employer brandingowa w organizacji to moda, czy konieczność.
Druga część konferencji – przeznaczona dla poszukujących pracy – to praktyczne warsztaty na temat planowania ścieżki kariery, prowadzone w Katowicach i Warszawie przez Dominikę Staniewicz z Advisory Board Company, a w Krakowie przez Magdę Kulicką i Eileen Gricuk ze Stowarzyszenia Coachów Koaktywnych.
„Twoja Kariera” to:
– 10 prowadzących oraz 8 godzin sesji i praktycznych warsztatów,
– wyniki badania na temat rekrutacji w mediach społecznościowych,
– możliwość poznania najnowszych trendów na rynku pracy,
– okazja do spotkania ciekawych ludzi z branży HR,
– okazja do rozmów z wieloma potencjalnymi partnerami biznesowymi lub pracodawcami.
Każdy z uczestników będzie miał okazję zadać pytanie i porozmawiać z prowadzącymi na interesujące go tematy.
„Twoja Kariera” odbędzie się:
– 15 listopada w Hotelu Diament w Katowiach,
– 16 listopada w Hotelu Aspel w Krakowie,
– 22 listopada w Warsaw Conference Center w Warszawie.
Zapraszamy wszystkich rekrutujących pracowników, jak również poszukujących pracy.
Wstęp Wolny. Liczba miejsc ograniczona.
Strona do rejestracji
http://www.kariera.abc.com.pl/index.php?site=zamowienie
Szczegółowy program konferencji dostępny jest na stronie:
www.kariera.ABC.com.pl/program .