W czwartek, 20 października podczas uroczystej gali w warszawskim hotelu Intercontinental najlepsze w swoich kategoriach produkty spożywcze otrzymały znaczące wyróżnienie – „Hit Handlu 2011”. W organizowanym przez magazyn „Handel” konkursie w pierwszym etapie w oparciu o dane Nielsena wytypowane zostało top 5 najlepiej sprzedających się produktów w ujęciu wartościowym w 52 kategoriach. Kolejnym krokiem było przeprowadzenie ankiety telefonicznej wśród czytelników czasopisma. Ankieterzy prosili o wskazanie najlepiej sprzedających się w ich sklepie produktów spośród wymienionych. Badanie trwało 8 tygodni. W każdej kategorii wygrał produkt, który otrzymał najwięcej wskazań. W kategorii „piwo” wygrało Tyskie – ulubione piwo Polaków i numer 1. na polskim rynku piwnym!
W tegorocznej edycji to właśnie Tyskie z portfolio Kompanii Piwowarskiej zastało wyróżnione jako najlepiej sprzedające się piwo w puszce! Sukces tym większy, że jurorami byli właściciele niezależnych sklepów, którzy na co dzień mogą obserwować rotację oraz popularność danego produktu wśród konsumentów.
– Tyskie od lat cieszy się niesłabnącym zaufaniem sprzedawców, dla których marka jest nie tylko synonimem najwyższej jakości ale także gwarancją zysku. Tytuł „Hit Handlu 2011” jest tego potwierdzeniem oraz znakiem, że Tyskie należy mieć w swoim asortymencie – podkreśla Tomasz Kanton, Kierownik ds. PR marek Kompanii Piwowarskiej.
Tyskie to od lat jest niekwestionowany lider polskiego rynku piwa. Wielokrotnie zostało uhonorowane najbardziej prestiżowymi laurami branży piwowarskiej w kraju oraz zagranicą. Tylko w tym roku Tyskie uhonorowane zostało Srebrnym Medalem najstarszego na świecie i najbardziej prestiżowego konkursu branży piwowarskiej, The Brewing Industry International Award oraz Złotym Medalem w konkursie Międzynarodowego Instytutu Jakości – Monde Selection. Założony w 1961 roku w Brukseli Instytut po raz 50 przyznał laury produktom o najwyższej jakości konsumenckiej. Smakosze doceniają łagodny chmielowy zapach Tyskiego, złocisty kolor oraz gęstą białą pianę.
Więcej na: www.tyskie.pl oraz na http://www.facebook.com/home.php#!/tyskie
***
Informacje dodatkowe:
Tyskie. Z Polski.
Tyskie to czołowa marka Kompanii Piwowarskiej. To właśnie Tyskie jest niekwestionowanym liderem wśród wszystkich polskich marek piwnych i to zarówno pod względem popularności, wielkości sprzedaży krajowej, eksportu jak i wygenerowanych wpływów. Ulubione piwo Polaków to produkt najwyższej jakości i prawdziwy powód do dumy. Tyskie wielokrotnie zostało uhonorowane najbardziej prestiżowymi nagrodami branży piwnej na całym świecie – w 2002, 2005 oraz 2010 roku m.in. Złotym i Srebrnym Medalem oraz Grand Prix podczas Międzynarodowego Konkursu Branży Piwowarskiej (The Brewing Industry International Awards), przeprowadzanego od roku 1886 w Wielkiej Brytanii. Tyskie wspiera także Polską Reprezentację Olimpijską.
Tyskie to lekkie piwo typu pilzneńskiego o zawartości ekstraktu 11,7% oraz alkoholu na poziomie 5,6%. Piwosze cenią jego łagodny chmielowy zapach, złocisty kolor oraz gęstą białą pianę.
Kompania Piwowarska – Lider branży piwowarskiej w Polsce
Kompania Piwowarska jest największym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Kilkusetletnie doświadczenia w warzeniu piwa, nowoczesne technologie i rygorystyczne przestrzeganie zasad produkcji na światowym poziomie gwarantują najwyższą jakość naszych produktów. Do portfela marek KP należą najpopularniejsze polskie piwa – m.in. Tyskie, Żubr, Lech, Dębowe Mocne, Redd's, a także międzynarodowe marki premium: Pilsner Urquell, Grolsch oraz Peroni Nastro Azzurro. Kompania Piwowarska (utworzona w 1999 roku) posiada trzy browary (w Tychach, Poznaniu i Białymstoku) oraz oddziały handlowe na terenie całego kraju. Kompania Piwowarska prowadzi także działalność społeczną nastawioną na walkę z wykluczeniem społecznym na tle ubóstwa oraz programy edukacyjne popularyzujące odpowiedzialność i umiar w konsumowaniu alkoholu. Wielkość sprzedaży osiągniętej przez KP w roku finansowym zakończonym 31 marca 2010 r. wyniosła 14,6 mln hektolitrów piwa.
SABMiller – jeden z największych na świecie producentów piwa
Kompania Piwowarska jest częścią jednego z największych na świecie producentów piwa – SABMiller plc. Grupa produkuje lub dystrybuuje piwo na sześciu kontynentach, a jej ogólnoświatowy portfel obejmuje międzynarodowe piwa premium, takie jak Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro czy Pilsner Urquell oraz czołowe marki lokalne, takie jak Aquila, Castle, Miller Lite, Snow czy Tyskie. SABMiller jest jedną z największych na świecie (poza USA) firm rozlewających produkty Coca-Coli. W roku finansowym zakończonym 31 marca 2010 SABMiller osiągnął przychody w wysokości 26,3 mld USD oraz wypracował zysk brutto (EBITA) w wysokości 4,3 mld USD. SABMiller plc jest notowany na giełdach papierów wartościowych w Londynie i Johannesburgu.
Dodatkowych informacji udzielają:
Marta Wolińska PR Consultant RACZKIEWICZ CHENCZKE CONSULTANTS (RC2) Tel. +48 22 43 511 60 Fax +48 22 43 511 70 Tel. kom.: +48 504 126 777 | Tomasz Kanton Brand PR Manager KOMPANIA PIWOWARSKA SA Tel.: +48 61 87 87 776 Fax: +48 61 87 87 850 Tel. Kom.: +48 695 592 651 |