Epicor Software Corporation, wiodący dostawca oprogramowania biznesowego dla przedsiębiorstw produkcyjnych, dystrybucyjnych i usługowych, poszerzył portfolio produktów o nowy system, Catalyst Business Process ManagementTM (BPM). Rozwiązanie funkcjonujące w oparciu o platformę Epicor® CatalystTM ma za zadanie przyspieszać i upraszczać procesy zachodzące wewnątrz firm dystrybucyjnych.
Catalyst BMP wpływa na optymalizację działań zarówno wewnątrz firmy, jak komunikację pomiędzy pracownikami, oraz poza nią, kontrolując sytuacje istotne z punktu rozwoju przedsiębiorstw z branży budowlanej i drzewnej. Ułatwia pracę na każdym szczeblu prowadzenia biznesu. Dla przykładu, gdy handlowiec chce potwierdzić cenę produktu na specjalne zamówienie, wówczas Catalyst BPM umożliwia mu zadanie szybkiego pytania lub wysłanie prośby do współpracownika bez opuszczania ekranu zamówienia. Pytanie jest rejestrowane w folderze „wysłane”, co pozwala szybko sprawdzić jego status. Ułatwienia dotyczą także adresata. Wiadomość zawiera odnośniki do produktu, zamówienia
i klienta, dzięki czemu można szybko odpowiedzieć na zadane pytanie, mając wgląd
do dokumentów. Gdy odbiorca otrzyma odpowiedź, zaznacza zadanie jako ukończone. W ten sposób, zostaje ono usunięte z kolejki odbiorcy i nadawcy.
Catalyst BPM nadzoruje także niezakończone zadania i zagadnienia, dzięki czemu nie zostaną one pominięte. System powiadamia handlowców i ich przełożonych o wycenach, które wciąż czekają na wysłanie do klientów, a także gdy czas oczekiwania na wycenę jest zbyt długi. Pozwala również na tworzenie transakcji handlowych już na podstawie wycen, nadając
im status „wygranych”. Catalyst to także narzędzie do przygotowywania raportów. Osoby upoważnione mają dostęp do statystyk, które prezentują liczbę „wygranych” oraz „utraconych” szans sprzedaży, dzięki czemu można ocenić efektywność danego pracownika.
„Wszyscy handlowcy i kierownicy działów w naszej firmie korzystają z Catalyst BPM, aby pracować wydajniej” – powiedziała Linda Stern, kontroler w Mathew Hall Lumber. „Wcześniej byliśmy zmuszeni do drukowania i osobistego przekazywania wniosków oraz formularzy
dla poszczególnych działów, co było bardzo czasochłonne. Catalyst BPM jako rozwiązanie proponuje system elektronicznych komunikatów. Teraz, za każdym razem, gdy jesteśmy zalogowani do sesji Epicor Catalyst, otrzymujemy nasze komunikaty BPM razem
z odnośnikami, pozwalającymi łatwo odnaleźć wszystkie potrzebne dokumenty czy informacje
i natychmiast odpowiedzieć na zapytania” – dodała.
„W trudnych realiach rynkowych, dla dystrybutorów materiałów drzewnych i budowlanych, wykorzystywanie systemów wspierających efektywność i wydajność, to konieczność. W obliczu mniejszej liczby zamówień, każda wycena i sposobność na zawarcie transakcji jest niezwykle ważne” – mówi Paul Salsgiver, Executive Vice President and General Manager, retail software for Epicor. „Rozwiązanie Catalyst BPM to ważny krok w stronę technologii pomagającej podnieść wydajność dużych tartaków. Rozbudowana platforma pozwala na lepszą organizację pracy.”
Epicor Catalyst to wiodące, kompleksowe oprogramowanie biznesowe nowej generacji, służące
do zarządzania dużymi, wielooddziałowymi firmami zajmującymi się dystrybucją tarcicy
i materiałów budowlanych. Platforma łączy bogaty zestaw funkcji właściwych dla docelowej branży z niezwykle łatwą obsługą na zasadzie wskaż i kliknij oraz przeciągnij i upuść. Zaprojektowano ją w taki sposób, aby automatyzowała i optymalizowała najważniejsze funkcje biznesowe – wyceny, zamówienia, zakupy, księgowość i inne. Platformę można też rozbudować o pełen pakiet aplikacji użytkowych, mających podnosić wydajność i zyski, w tym rozwiązania do profesjonalnego szacowania, obsługi wysyłek i dostaw, zarządzania dokumentami, rozwiązania internetowe, bezprzewodowe zarządzanie magazynem i narzędzia do analityki biznesowej.
Epicor Software Corporation (ostatnio połączona z Activant Solutions Inc.) jest globalnym liderem oferującym oprogramowania biznesowego dla firm produkcyjnych, dystrybucyjnych, handlu detalicznego oraz usługowych. Z prawie 40. Letnim doświadczeniem w obsłudze średniej wielkości przedsiębiorstw oraz oddziałów firm z listy Global 1000, Epicor ma ponad 33 000 klientów w przeszło 150 krajach. Systemy Epicor wspomagające zarządzanie (ERP), do zarządzania relacjami z klientami (CRM),
do zarządzania łańcuchem dostaw (SCM), a także rozwiązania do zarządzania kapitałem ludzkim, pozwalają przedsiębiorstwom podnieść efektywność i rentowność. Z doświadczeniem w technologicznych innowacjach, wiedzą branżową oraz dążeniem do doskonałości Epicor inspiruje klientów do budowania trwałej przewagi konkurencyjnej. Epicor oferuje jeden punkt odpowiedzialności, którego oczekują prowadzące działalność na skalę lokalną, regionalną czy globalną. Główna siedziba firmy znajduje się w Kalifornii, USA, zaś biura i podmioty powiązane ulokowane są na całym świecie. Więcej informacji znaleźć można na stronach www.epicor.com i www.epicor.pl. Śledź informacje o firmie Epicor na Twitterze: @Epicor; @EpicorEMEA; @EpicorAU; @Epicor_Retail i na Facebooku.