Jesienią w Redanie same zmiany. Właśnie ruszyła kampania reklamowa wspierająca sprzedaż najnowszej kolekcji Top Secret, Troll oraz Drywash. W tym sezonie, wszystkie marki z portfolio Redanu promować będzie modelka i aktorka – Dorota Czaja. Ponadto, Zarząd Spółki zdecydował się na dokonanie rebrandingu logotypu Trolla – jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowych oraz wdrożenie nowego konceptu salonów sprzedaży. Pierwszy sklep w nowej, odświeżonej odsłonie zostanie otwarty 24 września w Galerii Krakowskiej.
Jesienna kampania wszystkich marek Redanu rozpoczęła się na początku września, jednak intensyfikacja działań nastąpi w październiku.„Chcemy podkreślić komplementarność oferty naszych marek, stworzonej dla tej samej osoby, ale na różne okazje. Rozpoznawalność brandów budowana będzie w oparciu o zmysłową komunikację i nowatorskie zdjęcia z Dorotą Czają. W kampanii modelka wcieli się w rolę seksownej kobiety, pokazanej w trzech różnych sytuacjach życiowych, z trzema różnymi mężczyznami.” – zaznacza Michał Kałużyński , Wiceprezes Redan S.A. Zgodnie z założeniami całe przedsięwzięcie promocyjne obejmie 17 centrów handlowych, w najważniejszych miastach Polski – Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Częstochowie, Płocku, Bytomiu, Białymstoku oraz Bielsko-Białej. Klientów sklepów Top Secret i salonów multibrandowe Top Secret &Friends zaskoczą również nowoczesne i niestandardowe witryny sklepowe, na których będzie można podziwiać zdjęcia i aranżacje wykonane w technologii 3D.
Dopełnieniem tych działań będą reklamy prasowe, które ukażą się w wyselekcjonowanych tytułach: Party, Avanti, Viva Moda, Glamour, Gala i Claudia. Ponadto, do październikowych wydań Hot moda&shopping i Avanti zostaną dołączone katalogi promujące nowe kolekcje z dwoma kuponami rabatowymi o łącznej wartości 70 zł. Ważnym elementem kampanii będzie komunikacja w Internecie i mediach społecznościowych. Wśród działań wspierających sprzedaż znajdą się też liczne konkursy stylizacyjne oraz niekonwencjonalny pomysł dla marki Drywash oparty o animowaną grę taneczną.
„ Współpraca z Dorotą Czają jest elementem starannie przemyślanej strategii marketingowej. Modelka, tancerka i aktorka idealnie podkreśla zmysłowość i komplementarność kolekcji Top Secret, Troll i Drywash.”– podkreśla Michał Kałużyński, Wiceprezes Redan S.A.
Odświeżony zostanie również wizerunek jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowych na rynku – Trolla. W nowym wydaniu będzie on tworzył komplementarną całość z pozostałymi markami z portfolio Redanu. Nowa komunikacja będzie skupiona na skojarzeniach ze stylem eko, zabawą, namiętnością i zmysłowością. Zmiany w sposobie komunikacji i pozycjonowaniu marki Troll mają na celu efektywne dotarcie do odbiorców, szczególnie do osób w wieku 24-35 lat.
„Założeniem wprowadzonych zmian i ciekawych działań promocyjnych kolekcji jesień/zima 2011jest wzrost sprzedaży sektora modowego.”– podsumowuje Michał Kałużyński.