„Pierwsza edycja projektu cieszyła się dużym powodzeniem, a przeprowadzone szkolenia zostały bardzo dobrze ocenione. Dlatego zdecydowaliśmy się na kontynuację Akademii. W tej edycji przygotowaliśmy kilka bardzo ciekawych szkoleń i niespodzianek, które – mamy nadzieję – pozwolą uczestnikom wynieść jeszcze więcej praktycznych umiejętności i inspiracji” – powiedziała Anna Mikulska z MJCC Employer Branding Consultants, jedna z trenerek projektu.
Trenerami Akademii są Anna Mikulska i Adrian Juchimiuk – doświadczeni konsultanci z MJCC. Gościem specjalnym pierwszego warsztatu będzie Aleksandra Czyżewska z firmy Skanska, która podzieli się z uczestnikami swoimi doświadczeniami w zakresie tworzenia strategii budowania wizerunku pracodawcy.
Szczegółowe informacje na temat najbliższego spotkania Akademii oraz możliwości zapisu na nie można znaleźć na stronie projektu: www.akademiaEB.pl. Szkolenia dla przedstawicieli firm są bezpłatne .
W I edycji Akademii wzięli udział przedstawiciele m.in. takich firm jak: Accenture, Imperial Tobacco, Jeronimo Martins, Leroy Merlin, Pekao SA, PKN Orlen, PKO BP, Skanska czy UBS.
O projekcie
Akademia Employer Brandingu to projekt edukacyjny , którego celem jest umożliwienie poszerzenia wiedzy osobom zajmującym się profesjonalnie budowaniem wizerunku pracodawcy, a także stworzenie miejsca wymiany doświadczeń i tworzenia relacji pomiędzy specjalistami employer brandingu.
Spotkania z cyklu AEB są otwarte i bezpłatne . Wszystkie mają charakter warsztatowy i dotyczą różnych aspektów budowania wizerunku pracodawcy. Prowadzą je specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu strategii i prowadzeniu działań wizerunkowo-rekrutacyjnych na rynku pracy. Organizatorem cyklu jest agencja komunikacji rekrutacyjnej MJCC Employer Branding Consultants.
***
MJCC Employer Branding Consultants jest agencją komunikacji rekrutacyjnej. Buduje i wzmacnia wizerunek pracodawców. Bada, analizuje i doradza. Szuka nowych kanałów dotarcia do kandydatów i informowania ich o wyjątkowych miejscach pracy. Wiedzą i doświadczeniem dzieli się z klientami, wspierając ich w przygotowaniu strategii budowania wizerunku na rynku pracy oraz realizacji kampanii rekrutacyjnych.