Kioski ustawione są na poziomie odlotów i dostępne dla pasażerów, którzy przeszli kontrolę bezpieczeństwa. Cztery zlokalizowane są w strefie Schengen, pięć w strefie Non-Schengen.
– Naszym celem jest stały rozwój usług dostępnych na Lotnisku Chopina. Dlatego szukamy nowych rozwiązań, które będą użyteczne dla pasażerów korzystających warszawskiego portu. Przyjazne i łatwe w obsłudze kioski internetowe zapewnią podróżnym dostęp do praktycznych i aktualnych informacji, a także z pewnością umilą czas oczekiwania na lot – mówi Piotr Nalej, dyrektor Biura Handlowego.
W nowych kioskach internetowych będzie można bezpłatnie korzystać ze strony internetowej Lotniska Chopina. Za surfowanie po innych stronach www trzeba będzie dodatkowo zapłacić – cennik jest dostępny przy każdym kiosku.
Dotychczas na Lotnisku Chopina można było skorzystać z Internetu tylko w niektórych lokalach gastronomicznych i specjalnych strefach promocyjnych. Dostęp do Internetu, zarówno w formie bezprzewodowej, jak na stacjonarnych stanowiskach komputerowych, mają również podróżni spędzający czas przed odlotem w salonach Executive Lounge i w salonie VIP. Właścicielem nowych kiosków jest opolska firma ArtBoro.