W ramach projektu wydana zostanie m.in. gazeta „Wiadomości Gospodarcze”. Ogłoszona będzie także II edycja konkursu „Czas na Kurpie – Kupuj Lokalne Produkty”.
„Wiadomości Gospodarcze” ukażą się jako insert do tygodnika „Kurier Ostrołęcki”. Będą one zawierały m.in. przydatne informacje z zakresu prawa i ekonomii dla lokalnych przedsiębiorców, oferty gospodarcze oraz praktyczne porady doświadczonych przedsiębiorców.
W ramach konkursu „Czas na Kurpie – Kupuj Lokalne Produkty” zarówno przedsiębiorcy, jak i konsumenci będą mogli najpierw zgłaszać, a potem glosować na ich zdaniem najlepsze produkty i usługi z Kurpi. Nagrody zostaną wręczone podczas uroczystej gali, która odbędzie się pod koniec tego roku. Uroczystość połączona zostanie z targami, na której zaprezentują się laureaci konkursu oraz firmy z Niemiec, Litwy, Ukrainy, Białorusi, Węgier i Czech.
Kolejnym elementem projektu będzie utworzenie na stronie internetowej Urzędu Miasta Ostrołęki bezpłatnej internetowej bazy informacji gospodarczej. Będzie tam można znaleźć aktualne informacje o firmach i przedsiębiorcach działających na terenie miasta i okolic.
Projekt pn. "Promocja gospodarcza Mazowsza Północno-Wschodniego. Ostrołęka na Kurpiach – miasto przyjazne przedsiębiorczości" współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej.
Całkowita wartość projektu: 299 998,89 zł
Kwota dofinansowania: 242 145,36 zł
Beneficjent: Miasto Ostrołęka
Działanie: 1.7. Promocja gospodarcza
fot. Irmina Szymska, www.mazovia.eu