w ,

Multibank wprowadza zmiany na infolinii

„Obecnie klient może precyzyjnie wybrać usługi i produkty, które go interesują, jeszcze przed połączeniem z konsultantem. Dzięki temu zostaje on skierowany bezpośrednio do osób specjalizujących się w danym obszarze, a liczba przełączeń między konsultantami została znacznie ograniczona”  mówi Łukasz Wiktor, p.o. Dyrektora Biura Obsługi Telefonicznej. W ramach usprawnień skrócono też odczytywane w serwisie komunikaty. Jeżeli klient posiada tylko jeden produkt danego typu, w większości funkcji czytana jest tylko jego nazwa, np. MulitKonto ja czy Multikonto Aquarius, a nie cały numer przypisany do danego rachunku” dodaje Wiktor.

Ponadto od niedzieli dzwoniąc pod numery multilinii (801 300 000 lub 42 6 300 000) klienci mogą wybrać również opcję rozmowy w języku angielskim. Po nawiązaniu połączenia, wystarczy wcisnąć na klawiaturze telefonu opcję "9" ("For english press nine"). Obsługa w języku angielskim dostępna jest codziennie w godzinach 08:00-22:00.

Wdrożone zmiany przygotowane zostały we współpracy z firmą Interactive Intelligence.

Avatar photo

Napisane przez Kinga Szkultecka

Przygoda z ZOO w Koronie już jutro!

Toya Golf prowadzi w Citi Handlowy X Klubowych MP