PayLane (www.paylane.pl) oferuje swoje usługi głównie na rynkach zachodnich, dlatego standardy współpracy z zagranicznymi partnerami są dla firmy codziennością. Jednym z głównych zadań IAB Polska jest edukowanie rynku o tworzeniu i stosowaniu wysokiej jakości rozwiązań w Internecie. W ramach współpracy w grupie roboczej e-commerce PayLane będzie starał się promować wysoką jakość i różnorodność usług płatności online dla polskich e-biznesów oraz przekonywać, iż dostawca płatności w Internecie może być elastyczny wobec klientów i udostępniać bezpieczne metody płatności online charakterystyczne dla rynków zachodnich.
Coraz więcej polskich firm nawiązuje współpracę z partnerami zagranicznymi. Dostosowanie się do standardów działania i metod płatności popularnych w innych krajach staje się koniecznością.
"PayLane już od kilku lat zbiera doświadczenie na zachodnich rynkach płatności internetowych. Wierzymy, że nasze członkostwo w IAB Polska pomoże nam przekonać także polskich właścicieli e-biznesów do wygodnych i bezpiecznych rozwiązań stosowanych z powodzeniem na całym świecie. Mamy również nadzieję, że oferując wiele form płatności charakterystycznych dla poszczególnych krajów, przyjętych modeli biznesowych i konkretnych grup klientów, umożliwimy rodzimym przedsiębiorcom rozszerzenie zakresu świadczonych usług i podbicie zagranicznych rynków.” zapewnia Karol Zieliński, Dyrektor Zarządzający PayLane.