Agencja interaktywna Think Kong wygrała przetarg na przygotowanie strategii i realizację kampanii promującej projekt realizowany przez Centrum Rozwoju Świadomości Finansowej. W ramach podpisanej umowy agencja Think Kong będzie odpowiedzialna za zaplanowanie i prowadzenie działań wspierających wprowadzenie na rynek innowacyjnej usługi dotyczącej planowania finansów osobistych. Projekt Centrum Rozwoju Świadomości Finansowej jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Innowacyjna Gospodarka 8.1. Start nowej usługi wspieranej przez kampanię agencji Think Kong jest zaplanowany na wczesną jesień b.r. Jej adresatami są osoby prywatne oraz klienci biznesowi – firmy zajmujące się doradztwem finansowym.
Za koordynację projektu z ramienia agencji interaktywnej Think Kong odpowiedzialny jest zespół kierowany przez Martę Odrzywolską. Za kreacje odpowiedzialna jest Iwona Piechocka, art director agencji.
Centrum Rozwoju Świadomości Finansowej to nowa spółka, powstała w 2009 r. Firma tworzy i planuje rozwijać innowacyjną usługę elektroniczną związaną z planowaniem finansów osobistych. W ub. roku, w ramach umowy podpisanej z PARP rozpoczęła realizację projektu dofinansowanego w ramach programu PO IG 8.1.
Think Kong to agencja interaktywna, której obszarem specjalizacji są działania marketingowe on-line, w szczególności kampanie oparte na wykorzystaniu serwisów społecznościowych, strategiczne wsparcie komunikacji marek w Internecie. Firma działa w ramach grupy skupiającej m.in. On Board Public Relations i agencję reklamową San Markos
Więcej informacji dla mediów:
Dariusz Chrzanowski
On Board Public Relations Sp. z o.o.
Ul. Wolska 88, 01-141 Warszawa
tel.(+48 22) 321-51-00
e- mail: [email protected]