Zwycięzcą i zdobywcą proMYK-a w kategorii „Promocja Uczelni” została Wyższa Szkoła Logistyki z Poznania za projekt: TRZECIA OGÓLNOPOLSKA OLIMPIADA LOGISTYCZNA.
W ocenie redaktor naczelnej portalu PRoto.pl Kingi Kubiak, jurorki konkursu, na uwagę zasłużyło skuteczne wybranie grupy docelowej i spójność działań, które były jednocześnie działaniami promującymi uczelnię, ale i naukę. Jurorzy złożyli dodatkowe gratulacje autorom projektu za badanie skuteczności akcji i wymierne efekty.
Nagrodę w imieniu uczelni odebrał rzecznik prasowy WSL Wojciech Zalewski, który tak komentuje sukces WSL: „Jest to ogromne wyróżnienie dla nas, tym bardziej, że w konkursie rywalizowaliśmy z najlepszymi polskimi politechnikami, uniwersytetami i uczelniami ekonomicznymi. III Ogólnopolska Olimpiada Logistyczna jest projektem, nad którym cały rok pracował sztab ludzi – od naukowców układających i sprawdzających pytania, poprzez osoby przeprowadzające zawody w okręgach, analityka i statystyka, administratorkę całego przedsięwzięcia oraz zespół promujący wydarzenie. Działanie to jest w istocie znakomicie poukładane i wszyscy działaliśmy niczym w sprawnie naoliwionej maszynie. Ten sukces jest zasługą i powodem do dumy wielu osób. W imieniu WSL serdecznie dziękuję za uznanie!”
Zwycięzcą i zdobywcą proMYK-a w kategorii „Promocja Nauki” została Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej za projekt: CENTRUM PRASOWE SWPS.
O projekcie juror Piotr Czarnowski powiedział: „To bardzo praktyczne narzędzie informacyjne i komunikacyjne, o długofalowym działaniu, budujące nie tylko relacje ale i wizerunek. Doskonały pomysł na promocję intelektu, przy okazji edukacja dla mediów i opinii publicznej”.
Wyróżnienia ponadto otrzymały Dolnośląska Szkoła Wyższa za projekt: PROMOCJA I EDUKACJA POPRZEZ KULTURĘ oraz Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej za projekt BLOGI WYDZIAŁOWE.
Zwycięskie uczelnie otrzymały – oprócz nagrody rzeczowej w postaci Lampy Promującej autorstwa wrocławskiego rzeźbiarza Leszka Chorążyczewskiego – kampanie na portalach GoldenLine, Uczelnie.pl i Centrum EFEKTY oraz wywiady w dwutygodniku COGITO.
Zwycięzcą i zdobywcą proMYK-a w kategorii „Promocja Uczelni” została Wyższa Szkoła Logistyki z Poznania za projekt: TRZECIA OGÓLNOPOLSKA OLIMPIADA LOGISTYCZNA.
W ocenie redaktor naczelnej portalu PRoto.pl Kingi Kubiak, jurorki konkursu, na uwagę zasłużyło skuteczne wybranie grupy docelowej i spójność działań, które były jednocześnie działaniami promującymi uczelnię, ale i naukę. Jurorzy złożyli dodatkowe gratulacje autorom projektu za badanie skuteczności akcji i wymierne efekty.
Nagrodę w imieniu uczelni odebrał rzecznik prasowy WSL Wojciech Zalewski, który tak komentuje sukces WSL: „Jest to ogromne wyróżnienie dla nas, tym bardziej, że w konkursie rywalizowaliśmy z najlepszymi polskimi politechnikami, uniwersytetami i uczelniami ekonomicznymi. III Ogólnopolska Olimpiada Logistyczna jest projektem, nad którym cały rok pracował sztab ludzi – od naukowców układających i sprawdzających pytania, poprzez osoby przeprowadzające zawody w okręgach, analityka i statystyka, administratorkę całego przedsięwzięcia oraz zespół promujący wydarzenie. Działanie to jest w istocie znakomicie poukładane i wszyscy działaliśmy niczym w sprawnie naoliwionej maszynie. Ten sukces jest zasługą i powodem do dumy wielu osób. W imieniu WSL serdecznie dziękuję za uznanie!”
Zwycięzcą i zdobywcą proMYK-a w kategorii „Promocja Nauki” została Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej za projekt: CENTRUM PRASOWE SWPS.
O projekcie juror Piotr Czarnowski powiedział: „To bardzo praktyczne narzędzie informacyjne i komunikacyjne, o długofalowym działaniu, budujące nie tylko relacje ale i wizerunek. Doskonały pomysł na promocję intelektu, przy okazji edukacja dla mediów i opinii publicznej”.
Wyróżnienia ponadto otrzymały Dolnośląska Szkoła Wyższa za projekt: PROMOCJA I EDUKACJA POPRZEZ KULTURĘ oraz Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej za projekt BLOGI WYDZIAŁOWE.
Zwycięskie uczelnie otrzymały – oprócz nagrody rzeczowej w postaci Lampy Promującej autorstwa wrocławskiego rzeźbiarza Leszka Chorążyczewskiego – kampanie na portalach GoldenLine, Uczelnie.pl i Centrum EFEKTY oraz wywiady w dwutygodniku COGITO.