Narastająco, od stycznia do września 2012 roku, Spółka INTERSPORT Polska S.A. osiągnęła przychody netto ze sprzedaży w wysokości 175.260 tys. PLN, co stanowi wzrost o 24,3% w porównaniu do analogicznego okresu 2011 roku (140.966 tys. PLN).
W III kwartale 2012 roku Spółka INTERSPORT Polska S.A. wypracowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości 50.331 tys. PLN, czyli wyższe o 17,4% niż w III kwartale 2011 roku, w którym odnotowano obrót w wysokości 42.877 tys. PLN.
Dzięki utrzymaniu w salonach INTERSPORT wzrostowego trendu sprzedaży Spółka poprawiła w III kwartale br. wynik o 18,1%. odnotowując stratę brutto w wysokości 2.692 tys. PLN, podczas gdy w analogicznym okresie 2011 roku strata wyniosła 3.288 tys. PLN.
Zarząd INTERSPORT Polska S.A. przypomina, że Spółka, rokrocznie w tym okresie, odnotowuje straty a sukcesem jest ich minimalizowanie. Sezonowość sprzedaży to typowe zjawisko w branży sportowej wynikające z niższych cen jednostkowych asortymentu letniego.
Szczegółowy raport finansowy za III kwartał 2012 roku zostanie opublikowany 14 listopada 2012 roku, po ostatecznym zweryfikowaniu wszystkich danych.