w

Exence dla AmRestu

W ramach zawartej umowy Exence będzie wspomagać klienta w zarządzaniu dynamicznie rozwijającym się środowiskiem Microsoft, obejmującym m.in. system pocztowy oraz portal korporacyjny.

– Naszym podstawowym obowiązkiem jest zapewnienie sprawnego działania systemów, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. AmRest ma swoje restauracje w różnych krajach europejskich, dlatego występują przesunięcia czasowe. Istnieją także różnice w godzinach funkcjonowania poszczególnych placówek, ale jesteśmy przygotowani na te wszystkie wyzwania – mówi Grzegorz Reszka, Dyrektor Handlowy.

Dla tak dużej korporacji jak AmRest bardzo istotne jest sprawne działanie systemów informatycznych. Z tych samych rozwiązań korzystają wszyscy pracownicy rozsiani po Europie i USA.

Zadaniem Exence jest bieżący monitoring systemów, który pozwala na podejmowanie działań zapobiegawczych, wykluczających ewentualne awarie. W ramach umowy spółka Exence jest także odpowiedzialna za utrzymanie i rozwój portalu korporacyjnego zbudowanego z wykorzystaniem platformy Microsoft SharePoint Server.

Kolejne działania obejmują pocztę korporacyjną. Exence odpowiada za administrację poczty działającej w oparciu o Microsoft Exchange oraz Microsoft Lync.  Prace koordynuje zespół służb serwisowych Exence.

Umowa jest podpisana na czas niekreślony. 

Avatar photo

Napisane przez Multum PR

Oszczędzaj papier, bądź eko!

Liberty Direct Najlepszym Pracodawcą 2012