W ramach zawartej umowy Exence będzie wspomagać klienta w zarządzaniu dynamicznie rozwijającym się środowiskiem Microsoft, obejmującym m.in. system pocztowy oraz portal korporacyjny.
– Naszym podstawowym obowiązkiem jest zapewnienie sprawnego działania systemów, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. AmRest ma swoje restauracje w różnych krajach europejskich, dlatego występują przesunięcia czasowe. Istnieją także różnice w godzinach funkcjonowania poszczególnych placówek, ale jesteśmy przygotowani na te wszystkie wyzwania – mówi Grzegorz Reszka, Dyrektor Handlowy.
Dla tak dużej korporacji jak AmRest bardzo istotne jest sprawne działanie systemów informatycznych. Z tych samych rozwiązań korzystają wszyscy pracownicy rozsiani po Europie i USA.
Zadaniem Exence jest bieżący monitoring systemów, który pozwala na podejmowanie działań zapobiegawczych, wykluczających ewentualne awarie. W ramach umowy spółka Exence jest także odpowiedzialna za utrzymanie i rozwój portalu korporacyjnego zbudowanego z wykorzystaniem platformy Microsoft SharePoint Server.
Kolejne działania obejmują pocztę korporacyjną. Exence odpowiada za administrację poczty działającej w oparciu o Microsoft Exchange oraz Microsoft Lync. Prace koordynuje zespół służb serwisowych Exence.
Umowa jest podpisana na czas niekreślony.