Udział w konkursie mogą brać producenci materiałów POS, Agencje Reklamowe, Drukarnie Wielkoformatowe, Agencje PR, a także Klienci Finalni, którzy chcą pochwalić się kreatywną, niebanalną kampanią w miejscu sprzedaży. Realizacje można zgłaszać w 12 kategoriach:
- Napoje & Żywność,
- Alkohol & Tytoń,
- Kosmetyka,
- Elektronika,
- Finanse – NOWA
- Motoryzajca – NOWA
- Digital POS,
- Design Roku,
- display'e kartonowe,
- display'e naladowe
- EURO 2012 – NOWA
- Przemysłowa – NOWA
Spośród zgłoszonych projektów profesjonalne jury wybierze TOP display'e, które otrzymują główną nagrodę. Organizator, OOH magazine, przyznaje więc 12 głównych nagród oraz jedno prestiżowe wyróżnienie jakim jest Grand Prix. W tym roku display’e będą oceniać: Piotr Łysak (Prezes Stowarzyszenia IAA), Jacek Maciejewski (Execuitve Creative Director HAVAS ENGAGE), Grzegorz Osóbka (CEO UMBRELLA MARKETING GROUP), Andrzej Pągowski (dyrektor kreatywny i właściciel firmy Kreacja Pro), Renata Zielińska i Wojciech Sieradzki (visual merchandiser manager, Merczendajzerzy.pl) oraz Andrzej Kownacki (Creative Director San Markos).
Ogłoszenie wyników oraz wręczenie nagród będzie miało miejsce podczas wieczornej gali organizowanej przez tragi Retail Show w dniu 21.11.2012.
Portal Signs.pl objął Konkurs patronatem medialnym. W jego ramach Signs.pl udzieli organizatorom wsparcia w formie kampanii informacyjnej oraz kampanii promocyjnej realizowanych na stronach portalu.