w , ,

Konkurs POS Stars pod patronatem Signs.pl

Udział w konkursie mogą brać producenci materiałów POS, Agencje Reklamowe, Drukarnie Wielkoformatowe, Agencje PR, a także Klienci Finalni, którzy chcą pochwalić się kreatywną, niebanalną kampanią w miejscu sprzedaży. Realizacje można zgłaszać w 12 kategoriach:

  • Napoje & Żywność,
  • Alkohol & Tytoń,
  • Kosmetyka,
  • Elektronika,
  • Finanse – NOWA
  • Motoryzajca – NOWA
  • Digital POS,
  • Design Roku,
  • display'e kartonowe,
  • display'e naladowe
  • EURO 2012 – NOWA
  • Przemysłowa – NOWA

 
Spośród zgłoszonych projektów profesjonalne jury wybierze TOP display'e, które otrzymują główną nagrodę. Organizator, OOH magazine, przyznaje więc 12 głównych nagród oraz jedno prestiżowe wyróżnienie jakim jest Grand Prix. W tym roku display’e będą oceniać: Piotr Łysak (Prezes Stowarzyszenia IAA), Jacek Maciejewski (Execuitve Creative Director HAVAS ENGAGE), Grzegorz Osóbka (CEO UMBRELLA MARKETING GROUP), Andrzej Pągowski (dyrektor kreatywny i właściciel firmy Kreacja Pro),  Renata Zielińska i Wojciech Sieradzki (visual merchandiser manager, Merczendajzerzy.pl) oraz Andrzej Kownacki (Creative Director San Markos).

Ogłoszenie wyników oraz wręczenie nagród będzie miało miejsce podczas wieczornej gali organizowanej przez tragi Retail Show w dniu 21.11.2012.

Portal Signs.pl objął Konkurs patronatem medialnym. W jego ramach Signs.pl udzieli organizatorom wsparcia w formie kampanii informacyjnej oraz kampanii promocyjnej realizowanych na stronach portalu.

www.oohmagazine.pl/posstars

www.signs.pl

Wader w Krainie Świetlików

Festiwal Butów w NoVa Park