Współpraca obu firm toczy się od 2009 roku. W lipcu 2011 roku BrainJuice Group otrzymała zadanie przejęcia i zaktywizowania społeczności House of Walkers zgromadzonej na Facebooku oraz stworzenia i wdrożenia strategii wprowadzenia marki Bushmills do social media.
Prowadzone dla obu marek działania obejmują redakcję i moderację treści na fan page oraz realizację akcji konkursowych, aplikacji i kampanii reklamowych na Facebooku; BrainJuice odpowiada także za adaptację globalnych akcji społecznościowych Diageo na polski rynek. Prowadzone przez agencję działania obejmują także web PR, a w przypadku marki Bushmills – współpracę z liderami opinii i sponsoring eventów.
– Zespół BrainJuice Group, realizujący dla nas działania w social media, umiejętnie łączy aktywności na Facebooku z webPR, eventami i współpracą z blogerami – komentuje Maria Roszkowska, Relationship Marketing & Digital Manager z Diageo. – To szerokie spojrzenie na social media przekłada się na konkretne, mierzalne efekty. Jako Klient doceniamy takie podejście – dowodem niech będzie fakt zgłoszenia przez nas działań prowadzonych przez BrainJuice Group dla marki Bushmills do globalnego konkursu Diageo Marketing Brilliance Awards 2012.
Krzysztof Kuwałek, prezes BrainJuice Group, uzupełnia: Praca z Diageo daje nam możliwość pełnego zaprezentowania naszego kompleksowego podejścia do działań on-line. Jest nam miło być jedyną agencją obsługującą marki Johnnie Walker i Bushmills w Polsce w zakresie działań digital.
Działania z zakresu social media i webPR realizowane są przez zespół FuturePR, a realizację kampanii reklamowych koordynuje Web Search Factory. Oba zespoły działają w ramach BrainJuice Group.
Więcej informacji:
Diageo to producent i dystrybutor jednych z najbardziej znanych marek alkoholowych
na świecie, z kategorii alkoholi mocnych, win i piw. Firma posiada m.in. takie marki jak: Johnnie Walker, Guinness, Smirnoff, J&B, Baileys, Cuervo, Tanqueray, Captain Morgan, Crown Royal, wina Beaulieu Vineyard i Sterling Vineyards.
Diageo to międzynarodowa firma, prowadząca sprzedaż w 180 krajach na całym świecie. Firma jest notowana na giełdach w Nowym Jorku i Londynie. Więcej informacji na temat Diageo, jej pracowników, marek, wyników biznesowych można znaleźć na www.Diageo.com.
———————————
BrainJuice Group skupia agencje wyspecjalizowane usługi w dziedzinie marketingu internetowego. Atutem grupy jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań z kilku obszarów e-marketingu jednocześnie w ramach jednej organizacji, przy zachowaniu najwyższego poziomu wiedzy i umiejętności w każdym z tych obszarów.
W skład BrainJuice Group wchodzą:
• BrainJuice Strategy – Konsulting strategiczny
• House of Numbers – Dom badawczo-analityczny
• Web Search Factory – Agencja SEM & SEO
• BrainJuice Interactive – Agencja interaktywna
• Future PR – Agencja Web PR
• SalesMachines – Outsourcing działań sprzedażowych
• Software Focus – zewnętrzny dział IT
Więcej informacji o BrainJuice Group dostępnych jest na stronie www.BrainJuice.pl.