w

Johnnie Walker i Bushmills ponownie z BrainJuice Group

Współpraca obu firm toczy się od 2009 roku. W lipcu 2011 roku BrainJuice Group otrzymała zadanie przejęcia i zaktywizowania społeczności House of Walkers zgromadzonej na Facebooku oraz stworzenia i wdrożenia strategii wprowadzenia marki Bushmills do social media.

Prowadzone dla obu marek działania obejmują redakcję i moderację treści na fan page oraz realizację akcji konkursowych, aplikacji i kampanii reklamowych na Facebooku; BrainJuice odpowiada także za adaptację globalnych akcji społecznościowych Diageo na polski rynek. Prowadzone przez agencję działania obejmują także web PR, a w przypadku marki Bushmills – współpracę z liderami opinii i sponsoring eventów.

– Zespół BrainJuice Group, realizujący dla nas działania w social media, umiejętnie łączy aktywności na Facebooku z webPR, eventami i współpracą z blogerami – komentuje Maria Roszkowska, Relationship Marketing & Digital Manager z Diageo. – To szerokie spojrzenie na social media przekłada się na konkretne, mierzalne efekty. Jako Klient doceniamy takie podejście – dowodem niech będzie fakt zgłoszenia przez nas działań prowadzonych przez BrainJuice Group dla marki Bushmills do globalnego konkursu Diageo Marketing Brilliance Awards 2012.

Krzysztof Kuwałek, prezes BrainJuice Group, uzupełnia: Praca z Diageo daje nam możliwość pełnego zaprezentowania naszego kompleksowego podejścia do działań on-line. Jest nam miło być jedyną agencją obsługującą marki Johnnie Walker i Bushmills w Polsce w zakresie działań digital.

Działania z zakresu social media i webPR realizowane są przez zespół FuturePR, a realizację kampanii reklamowych koordynuje Web Search Factory. Oba zespoły działają w ramach BrainJuice Group.

Więcej informacji:

Diageo to producent i dystrybutor jednych z najbardziej znanych marek alkoholowych
na świecie, z kategorii alkoholi mocnych, win i piw. Firma posiada m.in. takie marki jak: Johnnie Walker, Guinness, Smirnoff, J&B, Baileys, Cuervo, Tanqueray, Captain Morgan, Crown Royal, wina Beaulieu Vineyard i Sterling Vineyards.

Diageo to międzynarodowa firma, prowadząca sprzedaż w 180 krajach na całym świecie. Firma jest notowana na giełdach w Nowym Jorku i Londynie. Więcej informacji na temat Diageo, jej pracowników, marek, wyników biznesowych można znaleźć na www.Diageo.com.

———————————

BrainJuice Group skupia agencje wyspecjalizowane usługi w dziedzinie marketingu internetowego. Atutem grupy jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań z kilku obszarów e-marketingu jednocześnie w ramach jednej organizacji, przy zachowaniu najwyższego poziomu wiedzy i umiejętności w każdym z tych obszarów.

W skład BrainJuice Group wchodzą:

•       BrainJuice Strategy – Konsulting strategiczny

•       House of Numbers – Dom badawczo-analityczny

•       Web Search Factory – Agencja SEM & SEO

•       BrainJuice Interactive – Agencja interaktywna

•       Future PR – Agencja Web PR

•       SalesMachines – Outsourcing działań sprzedażowych

•       Software Focus – zewnętrzny dział IT

Więcej informacji o BrainJuice Group dostępnych jest na stronie www.BrainJuice.pl.  

Avatar photo

Napisane przez FuturePR

“Email w biegu”: Jak dziś sprawdzamy pocztę elektroniczną – raport GetResponse

Zrównoważone projektowanie w Gdańsku – RD bud zakończył III seminarium