Analiza przeprowadzona przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” dowodzi, że na trzy dni część mediów oszalała na punkcie córki byłego prezydenta. Od soboty do poniedziałku (22-24 września 2012) opublikowano na jej temat bagatela 478 informacji. Ubiegłoroczny trzydniowy szał wokół śmierci Hanki Mostowiak z „M jak Miłość” zamknął się liczbą 251 publikacji. Oba wydarzenia zyskały też ogromny oddźwięk w mediach społecznościowych.
Zamążpójście córki byłego prezydenta przykuło uwagę środków masowego przekazu, między innymi ze względu na nazwiska zaproszonych gości. Na uroczystości pojawili się Jan Kulczyk, Zbigniew Niemczycki, Ryszard Krauze, Edyta Herbuś, Kuba Wojewódzki, czy Natalia Kukulska.
Zdecydowanie w centrum uwagi była jednak Ola. Portale internetowe, gazety i stacje RTV rozpisywały się o jej partnerze, ślubnej kreacji, a nawet weselnym menu. Nie zabrakło też komentarzy na temat jej gości, czy porównań do ślubu księcia Williama i Kate Middleton. Temat atrakcyjny był nie tylko dla tabloidów, ale to one pisały o wydarzeniu najwięcej.
Osoba do kontaktu:
Marcin Gościniak, asystent ds. marketingu i PR
mobile: +48 691 630 190
tel. +48 61 66 26 005 wew. 128
[email protected]