L`biotica znana jest z produktów, w których wykorzystuje najnowsze osiągnięcia wiedzy farmaceutycznej. Jej trzy balsamy do ust: Medic, Protect i Hydro regenerują skórę warg, łagodzą stany zapalne, chronią przed szkodliwym wpływem promieniowania słonecznego, natłuszczają, nawilżają, zabezpieczają przed pękaniem i wysychaniem. Ponadto dwa pierwsze zawierają filtry UVA i UVD, a trzeci kwas hialuronowy, wosk pszczeli i witaminę E. Dziennikarki mogły wybrać do testowania balsam najbardziej im odpowiadający.
Dopełnieniem dbałości o zdrowie i wygląd twarzy były kosmetyki Golden Rose do wszechstronnego i różnorodnego makijażu. Wizażystka Agnieszka Sęczkowska wykonała kilka pokazowych makijaży na twarzach dziennikarek-ochotniczek objaśniając, co będzie modne w sezonie jesienno-zimowym, podpowiadała, doradzała, a także podkreślała zalety poszczególnych tuszy do rzęs, cieni do powiek, pudrów oraz lakierów do paznokci.
W prezentacji multimedialnej przygotowanej w IMR advertising by PR przedstawiono wizualizacje wszystkich produktów zarówno firmy L`biotica , jak i Golden Rose. Ambasadorką marki Golden Rose, w drodze konkursu, została Aleksandra Szczepanek.
Po konferencji prasowej dziennikarki udały się na śniadanie, przygotowane jak zwykle według pomysłowych receptur Moniki Iskandar, dyrektor zarządzającej IMR advertising by PR.
Słoneczna pogoda sprawiła, że goście delektowali się nie tylko smakiem potraw, ale też wszystkimi kolorami kwiatów i drzew w ogrodzie.
A oto menu: ratatouille z penne rigate, kurczak w sosie curry z ryżem, wytrawny tort z serem ricotta i cebulą, sałatka z koprem włoskim ze śliwkami i rucolą, bakłażan w słodko-ostrym sosie, sałata z kiełkami rzodkiewki, surówka z tartej marchwi z jabłkiem, wytrawny tort pomidorowy, mus jabłkowy z bitą śmietaną i biszkoptem, ciastka półfrancuskie z jabłkami i wiśniami, czerwone wino wytrawne, soki owocowe, kawa, herbaty.