Unicorn Media jest odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie strategii działań PR, realizację zadań wizerunkowych, doradztwo strategiczne oraz bieżące kontakty z mediami. Agencja będzie również wspierać fundację w popularyzacji programu „Skarbonka”, dzięki któremu Alivia pomaga finansować leczenie osób chorych na raka. Za projekt odpowiada zespół działu Consumer PR – Anna Cieśluk, Andrzej Babańczyk – kierowany przez Jakuba Braziewicza. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Fundacja Alivia powstała w 2010 roku. W swoich działaniach dąży do naświetlenia problemu występowania chorób nowotworowych u osób młodych. Promuje proaktywną postawę i przejęcie inicjatywy w zapobieganiu i leczeniu raka. Pomaga swoim podopiecznym zapoznać się ze współczesnymi metodami leczenia, dostarcza jak najszerszych informacji na temat danego przypadku i zachęca do aktywnego udziału w procesie leczenia oraz podejmowania decyzji wspólnie z lekarzem. W kryzysowych sytuacjach organizuje zbiórki funduszy na niezbędne i nierefundowane świadczenia medyczne. Zbiórkę środków umożliwia program „Skarbonka”. We wrześniu br. fundacji przyznano status Organizacji Pożytku Publicznego (OPP), co uprawnia ją do otrzymywania 1% podatku dochodowego od osób fizycznych. Więcej informacji: www.alivia.org.pl.