Cube Group zajmie się działaniami PPC (z ang. PPC czyli Pay Per Click), głównie kampaniami reklamowymi Google Adwords, prowadzonymi przez bank. Agencja wygrała dwuetapowy przetarg ogłoszony w czerwcu.
Bank sprawdził doświadczenia oraz potencjał zaproszonych do udziału w postępowaniu przetargowym agencji, jednak szczególny nacisk położył na ich umiejętności praktyczne. Dlatego zostały one poproszone o przygotowanie gotowej kampanii na koncie testowym.
– Przystępując do oceny przedstawionych projektów wyróżniliśmy około 40 kluczowych dla nas czynników, do których należały m.in. potencjał i warsztat agencji, strategia operacyjna wraz z optymalnym doborem narzędzi, umiejętność realnego prognozowania efektów oraz jakość zaproponowanej kampanii. Przetarg wygrała agencja Cube Group, ponieważ jej oferta była najlepsza pod względem innowacyjności konceptu, zintegrowanego i strategicznego podejścia, a także efektywności kosztowej – podkreśla Damian Ludke, dyrektor ds. marketingu internetowego w Credit Agricole Bank Polska.
Bank podpisał umowę z agencją na rok.
W przetargu wzięło udział 5 agencji: Performance, Cube Group, MEC/Outrider, K2 oraz Bluerank.
Aktualnie Cube Group prowadzi obsługę działań PPC związanych z "Loterią gotówkową", która wspomaga promocje kredytów gotówkowych Credit Agricole Bank Polska.