Zadaniem konsultantów Call Center Poland jest dotarcie do podmiotów zainteresowanych współpracą z Sygnity, umówienie spotkań z doradcami bądź bezpośrednie wygenerowanie leadow sprzedażowych już w rozmowie telefonicznej. Pilotażowo CCP przeprowadziło 3 kampanie skierowane do biur rachunkowych, hurtowni i firm z sektora SMB.
Sygnity oferuje pełen zakres usług informatycznych dla dużych i średnich przedsiębiorstw oraz instytucji administracji publicznej. Rozbudowana oferta usługowo-produktowa wymaga od konsultantów dużej wiedzy merytorycznej związanej z prowadzonymi działaniami sprzedażowymi. Każda kampania wspierająca sprzedaż poprzedzona jest szkoleniem produktowym prowadzonym przez przedstawiciela firmy Sygnity.
„Wybraliśmy Call Center Poland na partnera naszych działań sprzedażowych, ponieważ jest to rzetelna, wiarygodna firma odpowiadająca naszym oczekiwaniom co do standardów obsługi klienta” – powiedział Adam Smuk – Dyrektor Marketingu Pionu SMB w Sygnity SA.
W przypadku pozytywnych rezultatów prowadzonych projektów firmy zamierzają kontynuować współpracę.