Interaktywny sprawdzian modelu up! to częścią kampanii „Małe jest Wielkie”, w której za media społecznościowe odpowiedzialna była agencja OX Media.
Trzonem kampanii „Małe jest Wielkie” była interaktywna gra składająca się z trzech zadań reprezentujących najważniejsze funkcjonalności Volkswagena up! czyli niskie spalanie, zwrotność i pojemność.
Przyjęta przez OX Media strategia opierała się nie tylko na treściach angażujących, lecz także edukacyjnych. Wykorzystując grywalizację oraz możliwość poznania produktu, kampania osiągnęła niezbędną w social mediach triadę: zasięg, zaangażowanie i pożądany przez klienta wizerunek.
W jaki sposób przebiegła ta wirtualna jazda próbna można sprawdzić na video case study:
http://www.youtube.com/watch?v=5thFyu55Qog >
Informacje dodatkowe:
Volkswagen Polska ma czwartą pozycję wśród najbardziej angażujących fan page’y na Facebooku w Polsce. Kampania ”Małe jest Wielkie” została przeprowadzona przez Agencję OX Media, która rozpoczęła współpracę z Volkswagen Polska w ubiegłym roku. Od tego czasu profil Volkswagena na Facebooku czterokrotnie powiększył liczbę swoich fanów i jest nieprzerwanie w czołówce najbardziej angażujących fan page’ów.