w

Oracle przedstawia najnowszą wersję rozwiązania Oracle Documaker Enterprise Edition

Firma Oracle poinformowała o udostępnieniu najnowszej wersji produktu Oracle Documaker Enterprise Edition 12.1, rozwiązania do automatycznego przetwarzania i  udostępniania dokumentów (Enterprise Document Automation ― EDA). Najnowsza wersja pozwoli instytucjom szybciej tworzyć dokumenty firmowe, przy mniejszej pomocy ze strony działu informatyki.

Nowe funkcje rozwiązania, to m.in.:

· Edytowalne obszary tekstowe w modelu Work-in-Process (Prace w toku), które umożliwiają użytkownikom efektywną współpracę przy tworzeniu dokumentów, kontraktów i umów, z jednoczesnym śledzeniem wszystkich wprowadzanych zmian za pomocą funkcji do pełnego zapisu przebiegu zdarzeń.

· Wtyczka do programu MS Word, która pozwala użytkownikom łatwo przenosić dokumenty z zachowaniem struktury, formatowania i jakości wyjściowej. Moduł ten ułatwia przeglądanie dokumentów i jest szczególnie przydatny do pracy nad dokumentami negocjowanymi, wymagającymi wielu iteracji oraz udziału wielu uczestników.

· Obsługa oprogramowania Microsoft Word 2010 i 2007, co zapewnia użytkownikom biznesowym więcej możliwości tworzenia i projektowania dokumentów.

Library Project Management

· Aby pomóc w szybszym wprowadzaniu na rynek nowych produktów, rozwiązanie Oracle Documaker Enterprise Edition 12.1 jest wyposażone w moduł Library Project Management. Moduł ten, w którym wprowadzono bibliotekę podobną do stosowanej w rozwiązaniach do zarządzania projektami, ułatwia użytkownikom zarządzanie różnego typu dokumentami tworzonymi w związku z wprowadzaniem na rynek nowych produktów, takich jak nowy rodzaj ubezpieczenia czy nowy typ rachunku bankowego.

· W module tym uwzględniono najlepsze procedury projektowania produktów, wprowadzając w nim oparte na rolach wezwania do realizacji określonych zadań i działań ― takie jak powiadamianie o konieczności aktualizacji odpowiednich dokumentów, w miarę jak produkt przechodzi przez fazy opracowywania, weryfikacji, testowania i uzyskiwania wymaganych przepisami zezwoleń.

· Użytkownicy mogą teraz stosować opcję „Podgląd wydruku” dla całego pakietu dokumentów, zamiast jedynie dla pojedynczych plików. Mogą też pobierać dokumenty z przebiegu wsadowego oraz przeglądać je, edytować i zatwierdzać bez zakłócania przebiegu drukowania, co znacznie przyspiesza ich generowanie.

Informacje dodatkowe

· Oracle Insurance

· Oracle Insurance w serwisie Facebook

· Oracle Insurance w serwisie Twitter

· Oracle Insurance w serwisie LinkedIn

Avatar photo

Napisane przez Pilarska Katarzyna

Vidro – trojan dla Androida atakujący użytkowników z Polski

Rób to, co kochasz i kochaj to, co robisz