Wygrany przez agencję Don’t Worry przetarg zorganizowany w ramach spółki Joint Venture przez Teva Pharmaceuticals Polska we współpracy z Procter & Gamble dotyczy eventowej obsługi launchu marki Vicks, wiodącej w kategorii cough & cold, leków OTC (dostępnych bez recepty). To marka z tradycjami i wieloletnią historią, ciesząca się zaufaniem wśród pacjentów i lekarzy, która jest dostępna w 71 krajach na całym świecie. Zadaniem zespołu agencji Don’t Worry Norberta Kabaczyńskiego jest opracowanie strategii działań eventowych oraz przygotowanie i obsługa konferencji launchujących produkt na trzech płaszczyznach: klienci (farmaceuci, hurtownicy), pracownicy firmy (przedstawiciele medyczni), pośrednio pacjenci (media).
Zaplanowane na dwa lata działania rozpoczęły się konferencją wewnętrzną dla pracowników biura Teva, która odbyła się 5 czerwca w Studio TrzyA w Warszawie i zapoczątkowała szereg eventów, takich jak spotkanie dla przedstawicieli Teva Pharmaceuticals Polska (12. czerwca, hotel Novotel) oraz trzydniowy launch dla klientów (15. – 17. czerwca Hotel Narvil). Kulminacją pierwszej części eventów związanych z wprowadzeniem marki Vicks na polski rynek była zorganizowana we współpracy z Agencją Hill+Knowlton Strategies konferencja dla przedstawicieli mediów (25 czerwca, Restauracja Concept 13).
Koncepcja każdego z eventów jest spójna i kompatybilna z charakterystyką leków Vicks i filozofią firmy Teva Pharmaceuticals Polska. Całościowa oprawa wydarzeń obejmuje: scenografię, ekspozycję produktów, zapewnienie multimediów i nowoczesnych rozwiązań technicznych, materiały drukowane i upominki, dobór osób prowadzących oraz oprawę logistyczną.
Działania reklamowe wspierające wprowadzenie produktów marki Vicks na polski rynek będą przebiegały pod hasłem "Nie trać czasu na przeziębienie" i ich początek jest planowany na jesień 2012. Wraz ze startem kampanii reklamowej ruszy seria eventów promocyjnych. Agencja Don’t Worry będzie odpowiedzialna za organizację wydarzeń wspierających launch marki Vicks, których szczegóły są obecnie ustalane.
***
Informacje o Don’t Worry:
Agencja Don’t Worry powstała w drugiej połowie 2009 roku. Jej założycielem i właścicielem jest Norbert Kabaczyński, który posiada wieloletnie doświadczenie w branży eventowej. Don’t Worry dzieli się na działy Event, PR oraz Creative. Wśród dotychczasowych Klientów agencji znaleźli się m.in.: Skanska Property Poland, Citroen Polska, Croma – Pharma Polska, IKEA Trading Services, Yareal Polska, Nestle Polska, Nestle Polska SA – oddział Nespresso w Warszawie, PGT Healthcare.
Kontakt:
Don’t Worry Creative Event & PR Agency
Malwina Sobótka
PR Specialist
Tel.: + 48 (22) 401 15 95
Mob. + 48 728 500 728