W tegorocznej edycji ogólnopolskiego plebiscytu popularności produktów, marek i usług na krajowym rynku marka Stanley zdobyła największą liczbę głosów i tym samym zajęła I miejsce w programie Laur Konsumenta 2012 w kategorii narzędzia ręczne.
Sondaż przeprowadzony był na grupie min 800 respondentów w każdej kategorii a Stanley w swojej kategorii zdobył aż 55% ich głosów. Oznacza to, iż co druga osoba biorąca udział w tegorocznej edycji programu wskazała produkty marki Stanley, jako najlepsze na rynku narzędzia ręczne, doceniając ich wysoką jakość i innowacyjność. Godło Laur Konsumenta to wyróżnienie, przyznawane przez samych klientów dlatego jego wartość jest dla marki tym bardziej cenna.
To już kolejne wyróżnienie dla marki Stanley w tym ogólnopolskim badaniu. W poprzedniej edycji, w 2011 r. narzędzia Stanley zostały uhonorowane Złotym, a w 2010 – Srebrnym Laurem Konsumenta.