Nie mieliśmy wątpliwości, że przygotowane przez nasz rozwiązanie zostanie dobrze przyjęte przez użytkowników. Postawiliśmy na jakość oferowanych rozwiązań. W trakcie kampanii marketingowej i PR nacisk położyliśmy przede wszystkim na bezpieczeństwo danych. Akcja promocyjna skupiła się głównie na medium internetowym – mówi Maciej Sowa prezes Ekopia24.pl.
Pierwsza część kampanii promocyjnej Ekopia24.pl została zakończona. W trakcie jej trwania wykorzystano między innymi serwisy społecznościowe i technologiczne. Ponadto prowadzona była kampanii linków sponsorowanych oraz aktywnie działania PR, a w szczególności media relations. Narzędzie kopii zapasowej było także prezentowane na wielu konferencjach dla różnych branż.
Aktualnie planujemy kolejne działania marketingowe i public relations. Chcielibyśmy w kolejnych miesiącach podwoić liczbę kont, w tym płatnych. Nowa kampania będzie skierowana nie tylko do internautów, ale także do sektora małych i średnich przedsiębiorstw, które już korzystają z płatnych kont o większej pojemności, niż konta darmowe – mówi Maciej Sowa prezes Ekopia24.pl.
Ekopia24.pl w swojej ofercie ma zupełnie darmowe konta, jak również konta płatne.
Ekopia24.pl to kompleksowy produkt, który zakłada rozwiązanie wszystkich trudności związanych z wykonaniem kopii zapasowych zgromadzonych danych (backup). Oferowana technologia umożliwia przechowywanie kopii na serwerze, który umieszczony jest poza siedzibą firmy. Kopie dokumentów są więc całkowicie bezpieczne.
Więcej informacji o konferencji na www.ekopia24.pl