Niewątpliwy sukces oraz ogromna popularność GOSHICO, zarówno w Polsce, jak i poza nią, wpłynęły na zainteresowanie się właśnie tą marką przez organizację wspierającą kobiecą przedsiębiorczość – Sukces Pisany Szminką. Podczas ostatniej konferencji uczestniczki miały okazję poznać tajniki sukcesu zawodowego w korporacji oraz nauczyć się w jaki sposób planować rozwój swojej kariery. O kobiecych pragnieniach w mediach opowiadały znakomite, kobiece ekspertki jak Katarzyna Montgomery i Jolanta Borowiec, które pomagały zgromadzonym poznać i zrozumieć medialny świat. Cykliczne spotkania w kobiecym gronie oprócz merytorycznej wiedzy zaskakują również gości nowinkami ze świata mody i urody. Pokaz najnowszych kolekcji toreb GOSHICO był inspirującym przeglądem trendów obowiązujących w dzisiejszej modzie. Wśród prezentowanych modeli znalazły się skórzane mini torebki FANCY, z ludowym haftem oraz ekskluzywne, ręcznie wykonane z włoskich skór i oryginalnych dodatków torebki z piórami. Dodatkową niespodzianką był pokaz męskiej linii torebek GOSHICO, co jest kolejnym dowodem na to, że aby odnosić sukcesy w tej branży, należy się stale rozwijać i nieustannie śledzić potrzeby rynku. Już po raz drugi GOSHICO zilustrowało ideę, że kobiecy biznes może stać się zarówno wielką pasją, jak i sposobem na życie. Gospodarzem spotkania była Olga Kozierowska, pomysłodawczyni inicjatywy Sukces Pisany Szminką oraz trener biznesu.