w

Podróż po wirtualnym świecie w prezencie na Dzień Mamy

Pomocny w tym będzie Internet Starter, dzięki któremu nauka korzystania z Internetu może być banalnie prosta. W projekt zaangażowała się Katarzyna Pakosińska, prezenterka, dziennikarka i artystka kabaretowa, która specjalnie z okazji zbliżającego się Dnia Matki przygotowała Internet Starter dla swojej Mamy.

Dzięki Internetowi możemy w pełni uczestniczyć w  życiu społecznym, zawodowym, towarzyskim i kulturalnym. Jednak wiele dojrzałych osób nie potrafi z niego korzystać. Z myślą o nich powstał Internet Starter. Wystarczy godzina wolnego czasu, by pokazać Mamie, jak komunikować się przez Internet, rozwijać pasje, a nawet znaleźć nowych przyjaciół.

Moja Mama jest bardzo zabieganą panią domu. To zabieganie to przede wszystkim wnuczęta, które nader intensywnie babcię eksploatują 🙂 Dodam, że cuda techniki i "internety" to dla nich pestka… Stąd właśnie pomysł, by ich Babcia, a moja Mama, jako fitopatolog z wykształcenia tę "pestkę" poznała. Puenta tej zagmatwanej wypowiedzi, jest jak poroże jelenia: strona pięknie połączy pokolenia 🙂  – powiedziała Katarzyna Pakosińska, która dzięki Internet Starterowi zorganizowała Mamie ekspresowy dostęp do informacji kulinarnych, zdrowotnych i serialowych.

Internet Starter
Internet Starter to doskonałe narzędzie,
które sprawi, że korzystanie z internetu będzie banalnie proste i otworzy naszym Bliskim świat pełen nowych możliwości. Na internetstarter.com.pl można stworzyć łatwą i przejrzystą, spersonalizowaną stronę z ikonami, pod którymi kryją się linki do przydatnych stron www. Dzięki Internet Starterowi nasi Bliscy będą mogli z łatwością z nich korzystać. Internet Starter zachowuje ich własny URL (adres strony internetowej), do którego będą mogli mieć dostęp z dowolnego komputera. Każdy, kto przygotowuje Internet Starter dla Bliskiego, może zamieścić na nim swoje zdjęcie wraz z informacją, która przypomni nowemu użytkownikowi Internetu, że zawsze może zadzwonić do swojego młodego nauczyciela w razie problemu lub pytań.

UPC. Łączymy Pokolenia.
UPC Polska, dostawca najszybszego Internetu w kraju, od wielu lat angażuje się w działania edukacyjne, które pomagają osobom dojrzałym dołączyć do społeczności internetowej, a tym samym prowadzą do poprawy jakości ich życia i  zmniejszenia poziomu wykluczenia cyfrowego w Polsce. Internet Starter jest częścią projektu „UPC. Łączymy pokolenia”, którego celem jest przede wszystkim zachęcenie młodych osób do nauczania starszaków obsługi Internetu.
Internet Startery dla swoich mam stworzyli także: Beata Sadowska i Michał Piróg. Internet Startery przygotowane z myślą o ich rodzicach znajdują się w Galerii: http://www.internetstarter.com.pl/page/gallery/
Akcję „Zrób coś dobrego dla Bliskiego” wspiera Onet.

Więcej na: http://www.internetstarter.com.pl/
 

****

Internet Starter (w Wielkiej Brytanii – Internet Buttons) został stworzony przez organizację non-profit We Are What We Do, działającą na rzecz pozytywnych zmian w zachowaniach społecznych. Zgodnie ze swoją nazwą –„Jesteśmy tym, co czynimy” – organizacja opracowuje produkty, narzędzia i projekty,  których stosowanie służy milionom osób do tworzenia małych, dobrych rzeczy i pomaga w rozwiązywaniu ważnych kwestii społecznych i środowiskowych.

UPC Polska jest wiodącym dostawcą potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych. W zasięgu sieci telewizji kablowej UPC znajduje się ponad 2,6 mln gospodarstw domowych w dziesięciu największych aglomeracjach miejskich i wielu mniejszych miastach. UPC Polska ma obecnie blisko 1,5 miliona abonentów: ponad 1,3 mln abonentów telewizji kablowej, w tym 662 700 telewizji cyfrowej, 800 300 użytkowników internetu i 396 200 klientów usługi telefonicznej. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). www.upc.pl

Liberty Global, Inc. jest wiodącym, międzynarodowym operatorem telewizji kablowej. Firma oferuje zaawansowane usługi telewizyjne, głosowe i dostępu do Internetu, zapewniając 20 milionom klientów dostęp do świata informacji, komunikacji i rozrywki. Liberty Global dysponuje nowoczesnymi sieciami szerokopasmowymi w 13 krajach, głównie w Europie, ale także w Chile. Do firmy należą również znaczne spółki medialne i producenckie takie, jak Chellomedia w Europie (dane z dnia 31 marca 2012r.).

Avatar photo

Napisane przez Black&White PR

Zysk agroholdingu KSG Agro za 2011 rok wzrósł blisko trzykrotnie

Zapisz się na gry terenowe i logiczne, 6 czerwca w WSIiZ