Spoty radiowe można usłyszeć w najpopularniejszych polskich stacjach, m.in. RMF FM, Radio Zet, Eska, Złote Przeboje czy Plus. Dodatkowo, kampania została wsparta materiałami promocyjnymi – banerami i totemami reklamowymi, a w miejscach sprzedaży pojawią się POS-y. Ponadto, w najpopularniejszych tytułach branżowych i prasie wysokonakładowej pojawiają się reklamy prasowe i artykuły sponsorowane. Wsparcie kampanii stanowią też działania remarketingowe, prowadzone w Internecie, m.in. banery reklamowe na branżowych formach internetowych.
Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży produktów ACRYL-PUTZ® – profesjonalnych gładzi szpachlowych oraz podkreślenie korzyści z ich stosowania. Kampania rozpoczęła się 9 maja i potrwa przez 6 tygodni.
ACRYL-PUTZ® to, należąca do FFiL Śnieżka S.A., marka oferująca gipsowe masy szpachlowe o szerokim zakresie zastosowań. W ofercie znajdują się sypkie masy do przygotowania podłoża, gotowe gładzie i produkty o specjalnym przeznaczeniu – do przyklejania płyt gipsowo-kartonowych, do spoinowania, czy do usuwania rys i pęknięć.