„W każdym sezonie w segmencie fashion przygotowujemy dla klientów specjalną linię T-shirtów, które cieszą się dużą popularnością. W związku ze zbliżającymi się mistrzostwami, w tym roku jako motyw przewodni wybraliśmy piłkę nożną. Dzięki temu wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów oraz wykorzystujemy potencjał sprzedażowy zbliżającego się turnieju Euro 2012.” – powiedział Michał Kałużyński, Wiceprezes Zarządu Redan S.A.
W ofercie marki Top Secret znajdują się koszulki z symbolami i hasłami związanymi z futbolem.
W ramach kolekcji „piłkarskiej” do sklepów wprowadzonych zostało 20 modeli, co stanowi kilka procent męskiej kolekcji marki Top Secret wiosna/lato 2012. Linia dostępna jest w sklepach Top Secret, Top Secret&Friends oraz sklepie on-line w Polsce i na Ukrainie. Jeszcze przed mistrzostwami do sklepów trafi kolejna linia koszulek piłkarskich, tym razem marki Drywash, składającą się z 3 modeli w dwóch kolorach.
Redan wprowadził także artykuły dedykowane mistrzostwom do sieci dyskontów odzieżowych Textilmarket. W ofercie znajdują się T-shirty dla mężczyzn, kobiet i dzieci z motywami piłkarskimi oraz produkty galanterii i gadżety – szaliki, czapki, kapelusze, trąbki, okulary, flagi, breloki, a nawet ubranka dla dzieci i grzechotki.