Na pierwszym stopniu podium uplasowało się czarne FRUGO wyprzedzając napój w wersji zielonej. Jeszcze lepiej wygląda kategoria napojów sprzedawanych w szklanych butelkach: w tym zestawieniu FRUGO uplasowało się na pozycji samodzielnego lidera pozostawiając konkurencję daleko w tyle i zajmując pozycje od pierwszej do ósmej w pierwszej dziesiątce zestawienia.
„Od powrotu FRUGO na rynek nie minął jeszcze rok, zatem dwa pierwsze miejsca na podium w kategorii napoje total traktujemy jako ogromny sukces. Nie osiągnęlibyśmy go bez udziału naszych konsumentów, którym bardzo dziękujemy za mocno owocowe wsparcie bez ograniczeń.” – powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.
FRUGO pojawiło się w portfolio firmy FoodCare w marcu ub.r. Pierwsze butelki kultowego napoju o smaku czarnej pitahayi, zielonego lulo, pomarańczowej passiflory i różowego grosse lucuma pojawiły się wczesnym latem. Jesienią paleta FRUGO poszerzyła się o białe liczi, zimą br. wprowadzono czerwone FRUGO z granatem, a wiosną żółte z papają.
Od samego początku swojego powrotu na rynek FRUGO uważnie wsłuchuje się w głosy i opinie konsumentów, szczególnie tych licznie zgromadzonych wokół profilu marki na portalu Facebook. Fani FRUGO proponują nowe kolory swojego ulubionego napoju i testują je w czasie warsztatów smaku FRUGO. To dzięki pragnieniu większości fanów na rynku pojawiło się FRUGO w dużych butlach. Fani wypowiadają się na temat nowych produktów, jakie w ciągu najbliższych tygodni pojawią się pod marką FRUGO, są aktywnymi uczestnikami działań aktywizujących społeczność FRUGO oraz odbiorcami kampanii i akcji promocyjnych.