W maju i czerwcu na nośnikach typu outdoor w dużych miastach Polskim.in. Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie oraz w autobusach, radiu i internecie pojawiła się reklama oparta na 3 hasłach – „Nie ma Podlaskiego, nie robię”, „Nie ma Podlaskiego, nie sprzątam” i „Nie ma Podlaskiego, nie wstaję”. Prezentuje ona w dowcipny sposób codzienne funkcjonowanie Polaków w sytuacji, w której zabrakłoby Pasztetu Podlaskiego. Akcja ma przypomnieć o kultowym produkcie,a także budować świadomość i rozpoznawalność marki w grupie młodszych konsumentów.
Główną cechą produktu, jaka została podkreślona w kampanii, jestjego ponadczasowość. Podlaski był, jest i będzie głównym „bohaterem” codziennych śniadań, bo „stawia na nogi”, „jest w porządku” i motywuje do pracy. Dlatego warto mieć Pasztet Podlaski w swojej ofercie, gdyż znika z półki sklepowej średnio co sekundęi cieszy się zaufaniem konsumentów od ponad 30 lat.
Więcej informacji na temat firmy można znaleźć na stronie www.drosed.com.pl