Rozdawane w ramach EyeforTravel Travel Distribution Summit Asia 2012 nagrody Asia Pacific 2012 Online Travel Innovation Awards mają na celu wyróżnienie najlepszych firm w branży turystycznej online w regionie Azji i Pacyfiku. Zdobywając nagrodę internautów Agoda.com ponownie potwierdziła swoją pozycję lidera w branży rezerwacji hoteli w regionie.
Agoda.com już po raz drugi otrzymała wyróżnienie od TravelMole, w 2008 roku została ona wyróżniona jako Best Accommodation Website (Najlepsza strona oferująca noclegi). Otrzymane nagrody odzwierciedlają rosnące zaufanie i rekomendacje ze strony przedstawicieli branży i najbardziej renomowanych mediów, które potwierdzają najwyższą jakość usług oferowanych przez Agoda.com.
Chief Product Officer Agoda.com John Brown skomentował wydarzenie następująco: „Cieszymy się z tej nagrody i uznania, i będziemy dalej pracować tak, by jeszcze bardziej udoskonalać nasz produkt, tak, by zawsze odpowiadał najwyższym z możliwych standardów.”
CEO i wydawca TravelMole Media Group Charles Kao powiedział: “Zwycięstwo Agody odzwierciedla jej umiejętność rozumienia potrzeb rynku i ciągłego dostosowywania się do nich. Posiadanie spółki matki w postaci Priceline Group jest dużym wsparciem i pozwala ciągle posuwać się na przód. Składam gratulację całej drużynie Agoda.com.”
Agoda.com oferuje w tej chwili ponad 170 tysięcy hoteli na całym świecie, z czego 34 tysiące znajduje się w Azji. Klienci serwisu mogą dokonywać rezerwacji w jednym z 37 języków i uzyskują natychmiastowe potwierdzenie dokonanej rezerwacji. Za każdą dokonaną rezerwację przyznawane są punkty bonusowe w programie Nagrody Agody. Mogą być one wykorzystane na zniżki przy kolejnych rezerwacjach, lub nawet wymienione na darmowe noce.
Aby uzyskać więcej informacji o Agoda.com prosimy o kontakt pod adresem [email protected].