To uniwersalne e-narzędzie wspomagające poszukiwanie kontrahentów – dostawców towarów i usług i zleceniodawców dedykowane jest zarówno dla firm, jak też dla klientów indywidualnych.
Ceny usług oferowanych przez infoklik spadły, i to zasadniczo. Z propozycji portalu wycofano najtańszy, 90-dniowy abonament w cenie 30 złotych. W jego miejsce wprowadzono natomiast dwa nowe, atrakcyjne pakiety: kosztujący 9 złotych „Na start” oraz „Półroczny” za 18 złotych.
Parametry i warunki trzeciego abonamentu – „Specjalnego” w cenie 190 zł, umożliwiającego dostęp do wszystkich zasobów portalu przez okrągły rok, pozostały bez zmian. Co ciekawe, klient który zdecyduje się na najdroższą propozycję, otrzyma sympatyczny prezent – bon zakupowy o wartości 100 zł, do zrealizowania w hipermarketach Carrefour.
W ramach abonamentu „Na start”, użytkownik dostaje 90-dniowy dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu, ale przede wszystkim zyskuje możliwość otrzymania w tym czasie, minimum 50 zapytań ofertowych. Wersja półroczna oznacza dostęp do minimum 110 złożonych zapytań. Decydując się na abonament „Specjalny”, internauta może spodziewać się natomiast nie mniej niż 1000 zapytań ofertowych .
Korzystanie z możliwości platformy jest całkowicie bezpłatne dla internautów poszukujący konkretnych ofert. Płatny dostęp dotyczy tylko dostawców towarów i usług. Ale i tutaj propozycja serwisu prezentuje się bardzo interesująco – administrator gwarantuje bowiem przedłużenie czasu trwania abonamentu, aż do chwili otrzymania minimalnej liczby zapytań przewidzianych dla danej jego wersji.
Infoklik jest portalem multibranżowym. Został zaprojektowany z myślą o przedstawicielach niemalże wszystkich zawodów oraz branż. To pierwsze tak innowacyjne narzędzie w internecie. System bazuje na katalogu CPV – użytkownicy mają do dyspozycji formularz zapytania ofertowego, który umożliwia wybór poszukiwanego produktu lub usługi oraz precyzyjne wskazanie jego indywidualnych cech i i parametrów. Docelowo infoklik.eu być platformą europejską. Niebawem będzie dostępny dla kontrahentów spoza Polski – sukcesywnie są bowiem opracowywane kolejne wersje językowe – angielska, rosyjska, niemiecka, francuska, czeska i inne.