Z myślą o Klientach Millennium Leasing powstała oferta usług assistance samochodowego, dostępna w trzech wariantach. Wariant START gwarantuje pomoc w nagłych zdarzeniach, takich jak awaria, wypadek lub kradzież pojazdu i obejmuje swoim zakresem zdarzenia na terenie Polski. Pozostałe warianty: OPTIMUM i PRESTIGE zapewniają pomoc również na terenie pozostałych krajów europejskich.
W razie awarii, Klienci mogą liczyć na nieodpłatną naprawę pojazdu na miejscu zdarzenia lub holowanie do najbliższej autoryzowanej stacji obsługi. W przypadku braku możliwości naprawy pojazdu w tym samym dniu, Klientom Millennium Leasing w ramach produktu assistance przysługuje pojazd zastępczy, transport kierowcy i pasażerów do miejsca zamieszkania bądź docelowego miejsca podróży, lub zakwaterowanie w hotelu.
Warianty OPTIMUM i PRESTIGE rozszerzone są o dodatkowe usługi, takie jak: dostawa oryginalnych części, zorganizowanie wizyty u lekarza internisty, transport bliskiej osoby do hospitalizowanego poszkodowanego lub wynajęcie kierowcy zastępczego.
– Zarówno oferta dla pojazdów osobowych, jak i ciężarowych została tak skonstruowana, by w pełni zadowolić Klientów Millennium Leasing. Kierowcy mogą liczyć na pomoc w nieprzewidzianych sytuacjach na drodze takich jak awaria, wypadek, zatrzaśnięcie kluczyków, brak paliwa lub użycie niewłaściwego paliwa, rozładowanie akumulatora, a także w sytuacji kradzieży i rabunku. Decydując się na to ubezpieczenie, kierowcy otrzymują całodobowy dostęp do Centrum Alarmowego oraz szereg usług informacyjnych – dodaje Łukasz Smolak, Key Account Manager Europ Assistance Polska.
Dodatkowo z myślą o użytkownikach pojazdów ciężarowych przygotowana została propozycja assistance TRUCK, która podzielona jest na dwa warianty: OPTIMUM TRUCK i PRESTIGE TRUCK. Klienci decydujący się na wariant OPTIMUM TRUCK otrzymają pomoc w postaci holowania pojazdu, parkowania pojazdu, transportu kierowcy i pasażera do miejsca zamieszkania, bądź docelowego miejsca podróży lub zakwaterowanie w hotelu. Natomiast zakres usług w wariancie PRESTIGE TRUCK poszerzony został o takie świadczenia jak: naprawa pojazdu na miejscu zdarzenia i dostawa oryginalnych części.
W ramach produktu, kierowcy mogą również liczyć na dostęp do całodobowej infolinii, gdzie między innymi otrzymają informacje o natężeniu ruchu na poszczególnych trasach, zalecanych objazdach oraz danych teleadresowych serwisów, stacji benzynowych, hoteli, restauracji i warsztatów.
Szczegółowa informacja o ofercie assistance dostępna jest u doradców leasingowych w jednostkach sieci handlowej Millennium Leasing w całej Polsce oraz na stronie www.millenniumleasing.pl i pod
nr infolinii 801 68 11 88, a także u brokera ubezpieczeniowego firmy NORD PARTNER.