Dzwoniąc do centrum alarmowego, będzie można uzyskać informacje o dostępnych środkach komunikacji i optymalnych połączeniach pomiędzy stadionami, na których rozgrywane będą mecze. Klienci za pomocą serwisu skorzystać mogą również z informacji o dostępnych opcjach zakwaterowania i atrakcjach turystycznych w Miastach Gospodarzach zarówno w Polsce, jak i na Ukrainie. Na życzenie klientów udostępnione zostaną przewodniki po tych miastach zawierające takie dane jak: strefy kibica, listy restauracji transmitujących mecze, punkty sprzedaży gadżetów dla kibiców, a także na temat polityki bezpieczeństwa na stadionach. Za pomocą serwisu EUROlinia 2012 będzie można także dokonać rezerwacji stolika w restauracji, a fani piłki nożnej uzyskają informacje o statystykach i wynikach poszczególnych meczy.
– Uruchamiając specjalną infolinię EUROlinia 2012 mieliśmy na względzie komfort naszych klientów, którym dajemy dostęp do niepowtarzalnej na rynku usługi. Bardzo cieszymy się, że możemy zapewnić naszym Klientom nie tylko ten wyjątkowy serwis ale także zaoferować szereg usług organizacyjnych – mówi Joanna Łazor, Supervisor ds. Concierge, Europ Assistance Polska.
Główną zaletą serwisu informacyjnego jest jego dostępność 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Na kibiców czeka również szereg usług organizacyjnych w ramach serwisu concierge.