Ubezpieczenie dostępne jest w trzech wariantach: Basic, Plus oraz VIP Plus. Wszystkie warianty oferują bezpłatną pomoc w sytuacji wypadku, awarii lub kradzieży pojazdu. W ramach oferowanych świadczeń w wariantach Basic, Plus oraz VIP Plus dostępna jest naprawa pojazdu na miejscu zdarzenia, holowanie do najbliższej stacji obsługi, przechowanie na strzeżonym parkingu, odbiór pojazdu po naprawie lub złomowanie. Klienci otrzymają również dostęp do całodobowej infolinii o tematyce motoryzacyjnej, gdzie uzyskać można informacje na temat najbliższych serwisów, informacje o drogach, objazdach, natężeniu ruchu itp. Kierowcy, którym zabraknie paliwa liczyć mogą również na jego nieodpłatne dostarczenie.
We wszystkich wariantach dostępny jest również wynajem pojazdu zastępczego. Czas wynajmu różni się w zależności od posiadanego wariantu ubezpieczenia.
– Według naszych doświadczeń wynajem pojazdów zastępczych cieszy się rosnącą popularnością. Biorąc pod uwagę nasze statystyki z ostatnich trzech miesięcy, wykorzystanie pojazdów zastępczych wzrosło o 58% w porównaniu do tego samego okresu dwa lata wcześniej. Przygotowując program ubezpieczeniowy dla flot, gdzie samochód jest narzędziem pracy, takiej usługi nie mogło więc zabraknąć. Mamy nadzieję, że Donoria Flota Assistance z tak szerokim wachlarzem świadczeń spełni oczekiwania kierowców – mówi Joanna Nadzikiewicz, Dyrektor Handlowy Europ Assistance Polska
Wariant Plus oraz VIP Plus rozszerzone zostały o dodatkowe świadczenia: zakwaterowanie w hotelu, organizację i pokrycie kosztów powrotu do miejsca zamieszkania, a także transport do docelowego miejsca podróży. Centrum alarmowe zorganizuje w tym celu bilety autobusowe lub kolejowe, pokrywając koszty podróży I klasą. Klienci posiadający wariant VIP Plus otrzymają również dostęp do usług concierge, czyli nieodpłatnej organizacji na życzenie klienta świadczeń takich jak np. zakup biletów na wydarzenia kulturalne lub imprezy sportowe, zakup i dostarczenie prezentów, organizacja wizyty u fryzjera itp.