Wraz ze zmianami pór roku pojawiać się będą kolejne wcielenia kolorystyczne małej FANCY. Podobnie jak inne projekty GOSHICO także i ten model ma swoje korzenie w stylu folk. Indywidualne koncepty marki są na tyle charakterystyczne, że można rozpoznać już na pierwszy rzut oka. Tak jest i tym razem. Nowa propozycja projektantek to mała torebka z osobowością. Doda klasy każdej stylizacji. Prosta, ale pojemna forma wykonana została z najwyższej jakości skóry licowej w dwóch kolorach do wyboru – czarnym klasycznym i kolorze sezonu ecru.
O wyjątkowości FANCY stanowi jednak nie tylko kształt i poręczny rozmiar, ale przede wszystkim charakterystyczny haft, który zdobi cały przód każdej z torebek. Zaprojektowane przez główną projektantkę marki wzory to niepowtarzalne dzieła, także te w modelu FANCY. Tym razem projektantka zabiera nas w orientalną podróż do krainy bujnych kwiatów i ornamentów. Charakter małej FANCY najlepiej widać w modelu wykonanym ze skóry w kolorze w zestawieniu z bardzo efektownym haftem na ciemnym tle.
FANCY to niezwykła torebka, przywodzi na myśl biżuterię, jako istotny detal wybranego stroju. To kolejny model, który udowadnia, ze GOSHICO to coś więcej niż kolejna firma proponująca torebki. To koncept, w którym znajdziemy indywidualne projekty pełne charakteru, dzięki którym łatwo wyrazić nasze podejście do świata, siebie i mody.
Światowej klasy projektanci torebek oferują swoim klientkom torby w różnych rozmiarach i fasonach. Takie ambicje ma także marka GOSHICO. Od tego sezonu wielbicielki tej estetyki mogą nosić małe, szykowne torebki FANCY niezależnie od okazji. Dal tych Pań, którym ciężko zmieścić się na co dzień w małej torebce, proponujemy praktyczne rozwiązanie, którym może być noszenie torebki FANCY w dużej pojemnej torbie jako alternatywy na wieczorną randkę, albo spotkanie z przyjaciółmi.
FANCY kosztuje 290 zł. Do kupienia w sklepie internetowym pod adresem www.goshico.com oraz w sieci partnerskich butików na terenie całego kraju.
Więcej informacji:
****
GOSHICO to polska marka słynąca z kolekcji unikalnych toreb inspirowanych motywami folkowymi. Od 2008 roku kiedy została wyprodukowana pierwsza kolekcja toreb filcowych z haftami inspirowanymi wycinanką łowicką, marka podbija serca wielbicielek mody na całym świecie. Pomimo tego, że wszystkie kolekcje marki GOSHICO inspirowane są folkiem, każda z nich jest na swój sposób wyjątkowa. Dotychczasowe kolekcje inspirowane były wzorami łowickimi, kaszubskimi, grecką terakotą, a nawet perskimi mozaikami. Modne połączenia od czarnych haftów aż po neonowe, kolorowe wzory udowadnia, że filc i folklorystyczne inspiracje są dla wszystkich – businesswoman, fashionistek, młodych mam czy nastolatek. Za sukcesem marki stoją siostry GOSHICO: Małgo – główna projektantka i Aga – odpowiedzialna za biznesową stronę funkcjonowania firmy. Wszystkie produkty GOSHICO są produkowane przy zachowaniu najwyższych standardów polskiej produkcji. Każda torebka GOSHICO jest ręcznie wycinana i zszywana. I tak będzie zawsze.