Kolekcja Claudia & Top Secret to efekt wspólnych działań zespołu projektowego marki Top Secret
i redakcji miesięcznika. Na tę spójną linię składa się 60 modeli – sukienek, spódnic, bluzek, t-shirtów, sweterków, kurtek oraz akcesoriów. W czasie najintensywniejszej promocji kolekcji, miedzy 24 lutego, a 23 marca b.r., której towarzyszył kupon rabatowy dla czytelniczek Claudii transakcje,z asortymentem Claudia&Top Secret stanowiły ponad 14% wszystkich paragonów. Natomiast udział kolekcji w sprzedaży netto w tym okresie wyniósł blisko 11,5%. Modelami, które okazały się hitem kolekcji są kurtki, zwiewna kobieca sukienka i t-shirty.
Celem współpracy marki Top Secret z jednym z najpoczytniejszych pism kobiecych – miesięcznikiem Claudia, jest synergia siły marek.„Współpraca umożliwia nie tylko osiągnięcie wzajemnych korzyści wizerunkowych, ale także pozyskanie nowej grupy klientek i czytelniczek oraz zwiększenie sprzedaży.” – powiedział Michał Kałużyński, Wiceprezes Zarządu Redan S.A. Miesięcznik Claudia jest jednymz najbardziej popularnych magazynów kobiecych, którego czytelnictwo sięga blisko 3 mln.
Kolekcji towarzyszyła intensywna promocja oraz duża sesja zdjęciowa i okładkowa na łamach marcowego wydania Claudii, w której została zaprezentowana jako linia specjalna, szczególnie polecana przez stylistki miesięcznika i dedykowana czytelniczkom. Kolekcja została też specjalnie wyeksponowana i oznaczona w sieci sprzedaży w całej Polsce, a na witrynach pojawił się dodatkowy komunikat. Promowana była także w Internecie, radiu i telewizji oraz innych tytułach wydawnictwa G+J: Gali i Glamour. Wsparcie sprzedaży stanowiła także co-promocja polegająca na możliwości zakupu marcowego numeru miesięcznika w salonach Top Secret wraz ze specjalnym kuponem rabatowym Kolekcja, w ograniczonym już asortymencie, jest nadal dostępna w sieci salonów mono- i multibrandowych Top Secret w całej Polsce oraz w sklepie on-line.