Komunikacja oparta jest na przekazie, mówiącym, że systemy informatyczne z pakietu TETA Constellation, dostosowują się do indywidualnych potrzeb każdej firmy usprawniając kluczowe obszary jej działalności (personel, finanse, logistyka, produkcja i in.)
Klocki w reklamie mają symbolizować nasze systemy i ich aplikacje oraz to, że klient może z nich poukładać odpowiednie dla siebie rozwiązanie, a także potem dowolnie je skonfigurować. – mówi Beata Szlachta, dyrektor marketingu UNIT4 TETA.
Wiosenna kampania ma charakter wizerunkowo-informacyjny i adresowana jest przede wszystkim do potencjalnych klientów. Doskonale wpisuje się w strategię firmy UNIT4 TETA zakładającą wspieranie zmian poprzez tworzenie elastycznych systemów informatycznych pozwalających każdej firmie sprostać wyzwaniom stawianym przez stale i dynamicznie przeobrażający się rynek.
Kampania ma zasięg ogólnopolski, obejmuje prasę, internet oraz outdoor. W ramach kampanii UNIT4 TETA zachęca do wzięcia udziału w konkursie i wygrania atrakcyjnych nagród – wystarczy wejść na www.wspieramyzmiany.pl.