w ,

Geolandar SUV – nowa opona Yokohamy w prekursorskiej technologii

Firma Yokohama Rubber Co., japoński producent opon z segmentu premium, wprowadza na polski rynek kolejny nowy produkt. Opona GEOLANDAR SUV G055 przeznaczona jest do poruszających się po drogach miejskich crossoverów oraz średnich i małych SUVów, które stają się coraz bardziej popularne także w Polsce. Zastosowano w niej technologię BluEarth, której motto brzmi: „przyjazna dla człowieka i społeczeństwa, zmniejszająca obciążenie dla środowiska”. Wykorzystane rozwiązania poprawiły komfort i bezpieczeństwo jazdy oraz ograniczyły zużycie paliwa przez samochód zachowując jednocześnie użyteczność opon do pojazdów sportowo-użytkowych na wszystkich nawierzchniach. Charakterystyczny znak BluEarth znajduje się na ścianie bocznej każdej opony GEOLANDAR SUV G055.

W nowej oponie – GEOLANDAR SUV G055 – Yokohama zastosowała opracowaną w technologii BluEarth mieszankę nano BLEND łącząca polimer, drobną krzemionkę oraz olejek pomarańczowy, który sprawia, że opony mają większą powierzchnię styku z nawierzchnią. Właściwości mieszanki nano BLEND pozwalają na ograniczenie zużycia paliwa, zwiększenie przebiegu opony oraz poprawienie jej przyczepności na mokrej nawierzchni. Wykorzystana w GEOLANDAR SUV technologia BluEarth obejmuje również lekką, nowatorską konstrukcję opony z asymetrycznym bieżnikiem o pięciostopniowej strukturze, która odpowiadaja za niskie opory toczenia, doskonałą przyczepność i stabilność oraz niższy hałas generowany przez oponę.

Opony GEOLANDAR to produkt w segmencie premium, sprzedawany i ceniony na całym świecie ze względu na swoją wysoką jakość. Obecnie w Europie dostępnych jest pięć modeli: GEOLANDAR H/T-S – do dużych SUVów poruszających się po zwykłych drogach, GEOLANDAR A/T-S – ogólnego przeznaczenia, GEOLANDAR M/T+ – do jazdy w terenie oraz GEOLANDAR I/T+ i GEOLANDAR I/T- S – przeznaczone do jazdy zimą.

Oficjalna premiera opony GEOLANDAR SUV zapowiedziana jest podczas tegorocznych targów w Genewie. Nowa opona od lutego dostępna jest już w Japonii. W marcu model wprowadzony zostanie na rynek polski.

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej http://www.yokohama-online.pl/.

Avatar photo

Napisane przez Effective PR

Lars na świet(l)nych wydarzeniach branżowych

Agencja Harder&Harder z nowymi klientami