– Celem konkursu jest zaprojektowanie logotypu dla Centrum Nowoczesności „Młyn Wiedzy”, który będzie popularyzować naukę i osiągnięcia techniczne, stosując nowoczesne i interaktywne metody przekazu – mówi dyrektor instytucji Monika Wiśniewska. – Konkurs ma charakter zamknięty. Skierowany jest do studentów, doktorantów lub absolwentów uczelni i wydziałów artystycznych oraz firm zajmujących się grafiką projektową. Każdy z uczestników może maksymalnie zgłosić trzy zestawy prac.
Prace konkursowe należy przedstawić na planszach A3, na których znajdzie się:
• znak w wersji barwnej mieszczący się w polu 15cm x 15cm i jego zmniejszona wersja w polu 1,5cm x 1,5cm
• znak w wersji czarno-białej mieszczący się w polu 15cm x 15cm i jego zmniejszona wersja w polu 1,5cm x 1,5cm
• projekt wizytówki zawierającej znak – logo
• projekt papieru firmowego zawierającej znak – logo
Plansze należy opatrzyć godłem złożonym z ośmiu znaków (cyfry i litery) – wpisanym w prawym dolnym rogu na przedzie planszy. Na odwrocie jednej z plansz należy nakleić kopertę z godłem zawierającą wypełnione zgłoszenie konkursowe (zał. 2) oraz oświadczenie (zał.3). można pobrać ze strony internetowej Centrum Nowoczesności centrumnowoczesnosci.org.pl.
Ponadto należy dołączyć wersję elektroniczną logo w formatach:
• JPG RGB 72 DPI, format A5
• wersję wektorową zapisaną w pliku AI lub CDR
W konkursie przyznana zostanie nagroda główna w wysokości 5 tys. zł brutto oraz dwa wyróżnienia – nagrody rzeczowe o wartości 400 zł.
Prace konkursowe można dostarczyć osobiście lub przesłać pocztą na adres Centrum Nowoczesności „Młyn Wiedzy”: 87-100 Toruń, Plac Teatralny 7 z dopiskiem na kopercie „Konkurs na logo CN Młyn Wiedzy”, w nieprzekraczalnym terminie do 25 marca 2012 roku. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 26 marca 2012 roku. Zwycięzcy zostaną zawiadomieni pisemnie. Ponadto informacja o wynikach konkursu zostanie umieszczona na stronie internetowej centrumnowoczesnosci.org.pl.
– To nie koniec konkursowych atrakcji przygotowanych przez Centrum Nowoczesności „Młyn wiedzy”. W celu propagowania nauki będziemy urządzać konkursy dla wszystkich zainteresowanych. Najbardziej zależy nam na udziale dzieci. Chcemy je w ten sposób zachęcić do poznawania ciekawych zjawisk naukowych, a w przyszłości do odwiedzenia naszych Młynów – dodaje Karolina Bednarek, specjalista ds. promocji i marketingu Centrum Nowoczesności. – Pytanie konkursowe i regulamin tego konkursu jest dostępny na naszej stronie internetowej centrumnowoczesnosci.org.pl. W przyszłości będzie tam więcej podobnych konkursów, więc warto na nią zaglądać.