– Cygnett debiutuje w Polsce, dlatego będziemy potrzebować silnego wsparcia PR, aby nasza nowa marka kojarzyła się użytkownikom akcesoriów równie dobrze jak Caynon czy Prestigio. – powiedziała Izabela Idzikowska, Marketing & PR Manager w firmie ASBIS Sp. z o.o.
Podpisana umowa obowiązuje do czerwca 2012. Na jej mocy agencja 4 Publicity zajmie się działaniami o charakterze media relations dla wszystkich trzech brandów. Agencja zapewni również wsparcie projektów marketingowych zgodnie z zatwierdzoną strategią firmy Asbis.
– Rynek akcesoriów dedykowanych rozwija się bardzo dobrze i jest na nim miejsce dla nowych firm i marek. Jesteśmy przekonani, że nowa marka Cygnett znajdzie entuzjastów, tak jak Prestigio i Canyon, które są już kojarzone przez użytkowników, oczekujących od akcesoriów dobrej jakości i funkcjonalności – powiedział Michał Walter, koordynator PR w agencji 4 Publicity.