Zakres obowiązków nowej dyrektor obejmuje business development, w tym: rozwój usług firmy, działania nowobiznesowe i wzmocnienie aktualnych relacji klienckich. Mulenga będzie również odpowiedzialna za launch nowej platformy Quisma na polskim rynku oraz za komunikację oferty firmy QUISMA z zakresu performance marketing, rozwiązań w ramach reklamy digital, dzięki którym reklamodawca płaci jedynie za ustalony efekt.
Magdalena Mulenga poprzednio pracowała jako Client Leadership Director w Mindshare Polska, gdzie była odpowiedzialna za zarządzanie zespołem oferującym usługi mediowe full service – zarówno offline jak i digital – dla takich klientów jak m.in.: IBM, Motorola, HSBC, Foodcare, TM Toys.
Wieloletnie doświadczenie Mulengi w pracy w agencji mediowej uzupełni zespół QUISMY o nowe kompetencje. Celem firmy jest osiągnięcie pozycji wiodącego podmiotu performance marketingu w Polsce. „Dzięki doświadczeniu w wielokanałowym planowaniu mediów, rozumiem, jakie przełożenie mają media na sprzedaż. Sądzę, że mam unikalną możliwość zadbać o to, żeby performance marketing stał się integralną częścią strategii mediowych naszych klientów” – mówi Mulenga.
Ronald Paul, CEO QUISMA: „Cieszymy się, że Magdalena Mulenga dołączyła do naszego zespołu, znaleźliśmy lokalnego eksperta, który zadba o kontynuację dotychczasowych sukcesów firmy na polskim rynku. Z naszym stabilnym i wciąż rosnącym zespołem oraz z nową platformą QUISMA (QMP) jesteśmy gotowi na nowe rynkowe wyzwania. Jesteśmy przekonani, że rok 2012 będzie rokiem dalszego rozwoju i dalszych sukcesów.