w

Asus i Intel ogłaszają zwycięzcę konkursu „In Search of the Incredible”

„Właśnie wygrałem z rakiem. Tak mi się przynajmniej wydaje. Nie jestem pewien” – tak zaczyna się niesamowita historia Hedlunda. Lekarze dawali mu 30% szans na przeżycie. W ciągu 4 lat przeszedł 20 chemioterapii i 10 operacji. U Hedlunda stwierdzono raka 3 tygodnie po jego ślubie. Przez cały ten czas jego żona Melanie była dla niego oparciem.

Daniel Hedlund postanowił podzielić się swoją historią, aby móc spotkać osobiście ambasadora konkursu – znanego muzyka Jasona Mraza. Jego marzenie spełni się podczas jednego z największych międzynarodowych festiwali filmowych w Park City w stanie Utah. Jako zwycięzca konkursu będzie miał okazję spotkać się z Mrazem i zobaczyć na żywo jego występ, podczas którego artysta wykona utwory ze swojego najnowszego albumu. W Park City zostanie też zaprezentowany krótki film opowiadający historię Hedlunda.

Firmy ASUS i Intel wynajęły profesjonalny zespół filmowy, w tym wielokrotnie nagradzanego reżysera Asifa Kapadia, aby stworzył film, który zostanie pokazany podczas festiwalu i jednocześnie będzie transmitowany do milionów widzów poprzez portal Bing należący do firmy Microsoft. Film opowiadający historię Hedlunda będzie ostatnim filmem z serii „In Search of Incredible”, która do tej pory dokumentowała podróże Mraza w poszukiwaniu pięknych widoków, wyjątkowych dźwięków i innych źródeł inspiracji. „Ten konkurs był niesamowitym przeżyciem. Miałem okazję poznać osobiście Jasona Mraza i wspólnie z nim coś stworzyć. Nie mogę się doczekać pokazu filmu w Park City. Dzięki niemu mogę podzielić się swoją historią i dać innym ludziom nadzieję” – mówi Hedlund.

„Daniel zasłużył sobie na główną nagrodę w konkursie „In Search of Incredible”. Jego historia wzruszyła widzów na całym świecie. Mamy zamiar w kreatywny sposób zaprezentować najnowszy rozdział historii jego dzielnej walki” – mówi Silvia Yu, dyrektor ds. marketingu firmy ASUS. „Byliśmy pod wrażeniem wysokiego poziomu jakości i kreatywności nadesłanych prac. Historię Daniela powinien usłyszeć cały świat i wszyscy z niecierpliwością czekamy na efekt końcuwy całego projektu podczas premiery” -dodaje Ryan Baker, dyrektor Partner Marketing Group z firmy Intel.

Więcej informacji na temat konkursu „In Search of Incredible” oraz zwycięskiego filmu można znaleźć na stronie www.insearchofincredible.com.

Avatar photo

Napisane przez MondayPR

Nasze ulubione toruńskie lokale

Rusza III edycja Akademii Liderów Samorządowych