Celem kampanii jest budowanie wizerunku Liberty Direct jako firmy, której oferta dostępna jest w multiagencjach i zarazem zachęcenie Klientów do zakupu ubezpieczeń. Filmy będąemitowane na antenie Polsat, TVN, TVP oraz w kanałach tematycznych. Ich koncepcję opracowała Liberty Direct, produkcją zajął się Easyhell, a za zakup mediów odpowiada MPG.
„W minionym roku jednym z głównych celów Liberty Direct była budowa sieci współpracujących multiagencji. Dzięki intensywnym działaniom w tym zakresie nasza oferta jest już dostępna na terenie całej Polski. Postanowiliśmy w związku z tym zakomunikować ten fakt w najnowszej kampanii. Jesteśmy przekonani, że przyniesie ona pożądany skutek zarówno wizerunkowy jak i sprzedażowy”
– komentuje Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu Liberty Direct. „Udział sprzedaży przez multiagencje systematycznie rośnie zbliżając się do poziomu pozostałych kanałów – internetu i telefonu ” – dodaje Karski.
Liberty Direct to jeden z najszybciej rozwijających się na rynku ubezpieczycieli działających w oparciu o platformę direct. Po III kwartałach ub.r. Liberty Direct zebrała 144 mln zł składki przypisanej brutto w porównaniu do 95,8 mln zł w roku 2010, osiągając 50-proc. wzrost. Liczba ubezpieczanych przez firmę pojazdów wynosi ponad 270 tys. Oferta Liberty Direct dostępna jest przez telefon, stronę www.libertydirect.pl, jak również w multiagencjach współpracujących z ubezpieczycielem na terenie całego kraju.