Włocławska spółka z Grupy ORLEN od początku ubiegłego roku organizuje konkurs „Plony i bony” dla rolników stosujących, wytwarzane przez nią, nawozy azotowe. Dzięki udziałowi w zabawie, gospodarze kupujący saletrę amonową i/lub CANWIL z magnezem lub/i CANWIL z siarką, mogą wygrać karty paliwowe do wykorzystania na stacjach PKN ORLEN.
W tegorocznej edycji szansę na wygraną mieli rolnicy, którzy, w terminie od 15 marca do 15 maja, kupili co najmniej 3 tony nawozów włocławskiej firmy, zarejestrowali paragon, a także w oryginalny sposób dokończyli zdanie: „Nawozy firmy ANWIL…”.
Mimo że konkurs trwał tylko 2 miesiące, do zabawy zgłosiło się ponad 1000 rolników. Najliczniej reprezentowaną grupą byli gospodarze z województwa kujawsko-pomorskiego, na drugim i trzecim miejscu, pod względem liczby zaangażowanych w konkurs rolników, uplasowały się województwa: mazowieckie i wielkopolskie.
Spośród nadesłanych zgłoszeń, organizatorzy wybrali te najciekawsze. Ich autorów nagrodzili kartami paliwowymi o wartości 200 zł każda, do wykorzystania na stacjach PKN ORLEN.
– Konkurs z każdą edycją cieszy się coraz większą popularnością, a jego wyniki utwierdzają nas w przekonaniu, że rolnicy cenią jakość nawozów produkowanych przez ANWIL. To także ciekawy program lojalnościowy, który pokazuje, że dbamy o swoich klientów, a kupowanie naszych produktów przynosi podwójne korzyści – rolnicy zyskują zarówno uniwersalny nawóz do stosowania pod wszystkie uprawy, jak i bonus w postaci karty paliwowej. Chcemy w ten sposób pokazać, że każda osoba lojalna naszej ofercie jest dla nas ważna – podkreśla Agnieszka Multan, Kierownik Biura Marketingu w ANWIL S.A.
Listę laureatów III edycji konkursu „Plony i bony” będzie można znaleźć na stronie internetowej www.plonyibony.pl