Włocławska spółka z Grupy ORLEN jest czołowym producentem nawozów w kraju. W jej portfolio produktowym znajdują się saletra amonowa oraz saletrzak (CANWIL z magnezem oraz CANWIL S), od lat cieszące się dużą popularnością wśród krajowych i zagranicznych rolników.
ANWIL, chcąc umocnić swoją pozycję na rynku nawozów w Polsce, ponownie sięgnął po formę promocji, która bardzo przypadła do gustu jego klientom, a więc konkurs „Plony i bony”. W jego trzeciej edycji pula nagród została podwojona i wynosi aż 200 000 zł.
– Duże zainteresowanie klientów udziałem w organizowanej przez naszą spółkę zabawie, spowodowało, że zdecydowaliśmy się kontynuować tę formę promocji. Tym bardziej, że konkurs „Plony i bony” ma dla nas bardzo dużą wartość merytoryczną. Stanowi dla nas dodatkowe źródło wiedzy odnośnie powodów, dla których rolnicy stosują – oprócz ich wysokiej jakości – nasze produkty. Bony są także sposobem, w jaki chcemy podziękować klientom, którzy zaufali naszej firmie. – mówi Agnieszka Multan, kierownik Biura Marketingu ANWIL S.A.
Co trzeba zrobić, by wygrać? Zasady są proste – wystarczy kupić co najmniej 3 tony nawozów CANWIL z magnezem i/lub CANWIL S i/lub saletry, a następnie – w terminie od 15 marca do 15 maja 2018 r. – zarejestrować się w konkursie.
Rejestracji można dokonać w jeden z następujących sposobów:
– na stronie konkursu: www.plonyibony.pl,
– dzwoniąc na infolinię konkursu 22 899 88 99,
– wysyłając SMS o treści „TAK” pod nr 693 674 505
– lub wypełniając ulotkę w punkcie sprzedaży.
Zgłaszając się do konkursu należy dokończyć zdanie: „Nawozy firmy ANWIL…”. Najciekawsze odpowiedzi zostaną nagrodzone kartami paliwowymi do wykorzystania na stacjach należących do PKN ORLEN. Będzie je można przeznaczyć na zakup paliwa lub dowolnie wybranych produktów.
Regulamin konkursu dostępny jest na stronie www.plonyibony.pl